Analist achizitii in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

- Studii superioare economice sau tehnice;
- Minim 1 an experienta pe un post similar;
- Cunostinte relevante in domeniu aprovizionarii, cunostinte avansate de operare PC (Excel, Word);
- Cunoștințe de bază despre Microsoft Dynamics AX sau SAP - constituie avantaj;
- Cunoasterea specificului productiei tipografice - constituie avantaj;
- Limba engleza, nivel avansat - cerinta obligatorie;
- Limba germana, nivel conversational- constituie avantaj

 

Descrierea jobului

 

- Evalueaza periodic stocul de produse din programul de gestiune;
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Analizeaza si evalueaza obiectiv ofertele furnizorilor, negociaza termenii contractuali si încheie contracte, in baza Politicii de achizitii a grupului, in limitele stabilite de Conducerea administrativa;
- Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare/ contractul de achizitie/actele aditionale aferente, in conformitate cu procedurile in vigoare;
- Confirma in programul de gestiune orice comanda de aprovizionare/ contract/act aditional, dupa primirea informatiei de la furnizori (interni/externi);
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru a evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor si serviciilor;
- Coopereaza permanent in vederea asigurarii continuitatii procesului si rezolvarii problemelor care apar pe parcursul derularii contractelor preluate atat cu cu sefii de departamente din Romania cat si cu cele din Grup (Austria, Grecia, Polonia, Turcia) precum si cu furnizorii externi.

Dupa perioada de training exista posibilatea de a lucra in regim de telemunca (remote)!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!