Responsabilităţi principale:
- creearea de rapoarte excel şi actualizarea lor;
- pregătire de analize de date atât regulat cât şi la solicitări specifice;
- evaluări şi propuneri de adaptare procese interne;
- analize de tip forecast:
- automatizări în procesul de raportare.
Cerinţe:
- studii superioare;
- cunoştinţe Microsoft Office avansat;
- cunoştinţe de limbi străine: engleză - avansat, germană - constituie avantaj;
- cunoştinţele de utilizare SAP, SQL constituie avantaj;
- abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
- gândire organizată, atenţie la detalii, capacitate dezvoltată de analizăşi sinteză.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv și tichete de masă;
- beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
- training de specialitate;
- sistem informatic performant și logistică modernă;
- oportunitatea unei cariere într-o companie multinaţională.
*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.