Candidatul ideal
- Foarte bune abilitati de organizarea si de programarea a prioritatilor;
- Experienta relevanta in vanzari de echipamente si utilaje agricole;
- Persoana serioasa, perseverenta, responsabila si cu spirit de initiativa;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat;
- Abilitati de comunicare orala si in scris excelente, usurinta in comunicare;
- Calitati bussines
- Foarte bune cunostinte operare PC;
- Disponibilitate de deplasare 80% din timp
Descrierea jobului
- Identificarea potentialilor clienti si prospectarea pietei;
- Mentinerea relatiilor cu clientii actuali ai companiei;
- Prezentarea si promovarea produsele si servicile companie;
- Aplicarea strategiei de vanzari in zona arondata;
- Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia;
- Insusirea si folosirea argumentatiei tehnice in procesul de vanzare;
- Mentinerea relatiei cu clientii actuali, asistenta post vanzare;
- Rezolvarea problemelor aparute pe teren ce tin de autoritatea sa.
Beneficii :
-Masina, laptop, telefon de servici, bonus din vanzari;
-Decontarea deplasarilor;
-Programe de training;