Asistent Achiziții, București in Voluntari

Descrierea jobului: Aprovizionare: gestionarea comenzilor și stocurilor Să efectueze controlul și transmiterea comenzilor de marfă, consumabile și servicii pentru sucursale/franciză și sediu către furnizori. Să ofere asistență și sprijinul administrativ necesar pentru a garanta aprovizionarea sucursalelor/francizatilor, să optimizeze eficacitatea operațională a procesului de achiziții. Să cunoască condițiile de achiziție anvelope în mod continuu și pentru toate liniile de produs/mărci și să urmărească corectitudinea prețurilor de achiziții raportat la condițiile contractuale. În caz de dificultate sau de întârziere a livrării, să preia acțiunile care trebuie puse în aplicare pentru a rezolva problema. Să participe la realizarea cererilor de ofertă, comenzi campanie. Să transmită comenzile către furnizor și să efectueze înregistrarea comenzilor în sistemele informatice ale furnizorului. Să semnaleze către succursale/departamente/furnizori orice non – conformitate pe care o înregistrează cu ocazia primiri comenzilor / recepțiilor. Să participe la crearea stocului de securitate/optim, să asigure întreținerea stocului optim cantitativ /calitativ. Să propună acțiuni pentru optimizarea stocului. Să urmărească calitatea stocului, să întocmească rapoarte privind stocurile fară mișcare. Să opereze zilnic în sistemele informatice toate documentele și informațiile pe care le are în responsabilitate. Raportare și analiză: Să realizeze în timp util rapoartele necesare grupului (zilnice, periodice și ocazionale), în forma prestabilită cu Superiorul ierarhic și să le transmită conform listei de distribuire stabilite în Referențial. Suport: Să contribuie la realizarea procedurilor de lucru/să respecte procedurile. Să contribuie la gestiunea documentelor proprii serviciului și sucursalelor/francizaților. Să efectueze controlul și transmiterea comenzilor de marfă, consumabile și servicii pentru sucursale/franciză și sediu, către furnizori. Să ofere asistență și sprijinul administrative necesare pentru a garanta aprovizionarea sucursalelor/francizatilor, să optimizeze eficacitatea operațională a procesului de achiziții. Să semnaleze către sucursale/departamente/furnizori orice non – conformitate pe care o înregistrează cu ocazia primiri comenzilor/recepțiilor. Să propună acțiuni de optimizare a stocului. Ce oferim: Pachet salarial foarte atractiv. Beneficii (mai multe informații în cadrul interviului). Bonusuri de performanță. Condiții foarte bune de lucru.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!