ASISTENT ADMINISTRATIV in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

Conditie esentiala: cunoasterea limbii franceze la nivel avansat (scris si vorbit).

  • Capacitate de analiză și sinteză.
  • Autonomie și spirit de inițiativă.
  • Abilitatea de a lucra sub presiune, dinamism.
  • Rigurozitate.
  • Bune cunoștințe în cunoașterea programelor standard de birou, Word, Excel, Outlook.
  • Prioritizarea importanței scrisorilor și a apelurilor telefonice.
  • ​Cunoașterea organizării și funcționarii societății.
  • Bune abilități interpersonale.

 

Descrierea jobului

 

Cerințe:

  • Asistarea directorului în organizarea și coordonarea sarcinilor administrative, financiare și juridice.
  • Gestionarea documentelor administrative.
  • Asigurarea sarcinilor de secretariat.
  • Managementul Daily Mail.
  • Gestionarea administrativă a fișierelor clienților: pregătire facturi, memento-uri, comunică clienților documente administrative, relansarea clienților în vederea obținerii comenzilor.
  • Managementul facturilor furnizorilor.
  • Gestionarea relației cu furnizorii din România și cu furnizorii din Franța pentru filiala franceză MI-France.
  • Realizarea plăților către furnizori.
  • Clasificarea documentelor administrative și altele.
  • Asigura suport pentru activități de contabilitate primară (contracte, facturi, chitanțe, deconturi de cheltuieli, foi de parcurs, situații clienți/furnizori încasări/plăti, internet banking).
  • Redactează Contracte Individuale de Muncă, Acte adiționale, Decizii, Adeverințe,etc.
  • Gestionează Fișele PSI și SSM și menține relația cu furnizorii de servicii de Medicină Muncii, Protecția Muncii și Situații de Urgență.
  • Întocmește diverse rapoarte privind activitatea de SSM.
  • Managementul flotei auto.
  • Verifică lunar pontajele, evidență cererilor de concediu de odihnă/fără plată, și a concediilor medicale.
  • Traduceri română- franceză, franceză- română.
  • Beneficii:

  • Salariu motivant.
  • Tichete restaurant.
  • Al 13-lea salariu la final de an în funcție de numărul de luni lucrate și în funcție de rezultate.
  • Suport și formare oferite de către companie.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!