Candidatul ideal
:
- Abilitati dе comunicare
- Cunostinte dе operare PC
- Cunostinte foarte bune MS Office
- Abilitate dе a lucra in echipa
- Studii superioare absolvite
- Persoana dinamica, implicata
- Persoana foarte organizata, atenta la detalii
- Limba engleza vorbit si scris – nivel avansat
Descrierea jobului
- Este raspunzator cu suportul administrativ pentru departamentul juridic
- Organizarea, arhivarea, scanarea, fotocopierea documentelor solicitate
- Organizarea diferitelor dosare ale departamentului
- Programarea intalnirilor in baza solicitarii si detaliilor primite
- Deplasare la diverse institutii pentru depunere sau ridicare documente, cum ar fi: ONRC, OSIM, instante, cabinete notariale, birouri executori judecatoresti, etc
- Completare imputerniciri, adeverinte, adrese de nivel incepator
- Tinerea evidentelor si centralizarilor documentelor departamentului
- Dactilografiere, daca este cazul, in diverse intalniri la care participa departamentul juridic.