Asistent - Consilier Juridic in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

:
- Abilitati dе comunicare
- Cunostinte dе operare PC
- Cunostinte foarte bune MS Office
- Abilitate dе a lucra in echipa
- Studii superioare absolvite
- Persoana dinamica, implicata
- Persoana foarte organizata, atenta la detalii
- Limba engleza vorbit si scris – nivel avansat

 

Descrierea jobului

 

- Este raspunzator cu suportul administrativ pentru departamentul juridic
- Organizarea, arhivarea, scanarea, fotocopierea documentelor solicitate
- Organizarea diferitelor dosare ale departamentului
- Programarea intalnirilor in baza solicitarii si detaliilor primite
- Deplasare la diverse institutii pentru depunere sau ridicare documente, cum ar fi: ONRC, OSIM, instante, cabinete notariale, birouri executori judecatoresti, etc
- Completare imputerniciri, adeverinte, adrese de nivel incepator
- Tinerea evidentelor si centralizarilor documentelor departamentului
- Dactilografiere, daca este cazul, in diverse intalniri la care participa departamentul juridic.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!