ASISTENT MANAGER in Ploieşti

Cerintele postului:


- studii superioare finalizate ( de preferat turism, economie, marketing )
- experienta de lucru in turism - avantaj
- experienta minima in efectuarea contabilitatii primare
- cunostinte bune Excel , Word si Power Point
- experienta in lucrul cu retele social media
- cunostinte minime Corel Draw sau Adobe Photoshop
- limba engleza – nivel conversational si scris foarte bu

Descriere job:


- asigurarea suportului administrativ si de business
- efectuarea contabilitatii primare

- actualizarea site-urilor și conturilor de socializare
- realizarea de comunicate de presa/ newslettere săptămânale

- organizarea de evenimente de promovare
- participarea la conferințe, târguri
- realizarea de materiale de promovare și comunicare (brosuri , pliante, flyere )
- identificarea de noi proiecte de promovare si intocmirea acestora
- monitorizarea schimbărilor legislative in domeniu

Beneficii
tichete de masa
locatie centrala in Ploiesti
program de lucru   L- V   9.00 -18.00  ( 1 ora pauza de masa )

 

 

 

 

Despre companie

ARTEM HOMINE este agentia de Recrutare si Selectie de Personal si Consultanta in domeniul Resurselor Umane ce s-a nascut din dorinta de a veni atat in intampinarea companiilor cat si a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca. Oferim servicii de recrutare si selectie de personal , profil individual de competente profesionale si personalitate, profil de compatibilitate a echipei , analiza organizationala prin sondaje de opinie a angajatilor , servicii de outplacement , consultanta in managementul resurselor umane si consiliere in dezvoltarea personala si profesionala .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Alte locuri de munca

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!