Asistent manager in Bucureşti Sectorul 3

Descrierea jobului

 

Elaboreaza si redacteaza email-uri, rapoarte, oferte de pret
Posteaza diverse anunturi in mediul online
Inscrie produsele companiei pe site-uri partenere
Ofera consultanta pentru finalizarea comenzilor online sau telefonic
Intocmeste contracte si anexe in urma acceptarii ofertelor
Emite facturi, avize, chitante, bonuri fiscale
Intocmeste registrul de casa zilnic
Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei
Transmite documente prin posta, fax, corespondenta electronica etc., precum si alte atributii specifice postului.

Asteptam CV-ul tau online.

Mai multe detalii la telefon: 0722258826

Despre companie

Studio de inregistrari voci & instrumente/jingle radio/coloane sonore/ spoturi publicitare/voice over/mastering

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!