Asistenta personala Director General
- Administrarea agendei de lucru a managerului;
- Notează programările întâlnirilor Directorului General şi urmăreşte respectarea acestora;
- Realizarea activitatilor de secretariat (preluare apeluri, primire-trimitere corespondenta, activitati protocol);
- Intocmirea corespondentei in limba romana si engleza pentru diversi parteneri;
- Intampinarea clientilor si a partenerilor de business;
- Mentinerea legaturii cu agentii de turism, de voiaj pentru asigurarea transportului si cazarea Directorului General
- Programarea intalnirilor si a audientelor;
- Stabileste operativ legaturile telefonice solicitate, actualizand permanent agenda cu numerele de telefon necesare si importante;
Secretarul Consiliului de administraţie al societatii INOX SA participă în mod obligatoriu la şedinţe şi îi revin următoarele atribuţii:
- Asigură îndeplinirea procedurilor de convocare a membrilor consiliului de administraţie şi a invitaţilor permanenţi sau nepermanenţi, la cererea preşedintelui sau a cel puţin unei treimi din numărul membrilor Consiliului de administraţie;
- Ţine evidenţa participării la şedinţe a membrilor Consiliului de administraţie şi asigurăacordarea drepturilor băneşti legal cuvenite membrilor consiliului de administraţie;
- Asigură redactarea proceselor verbalede şedinţă, prin consemnarea tuturor punctelor de vedere exprimate;
- Pune la dispoziţia membrilor, la sfârşitul fiecărei şedinţe, procesul-verbal al şedinţei în vederea analizării conţinutului acestuia şi semnării;
- Gestionează arhiva consiliului de administraţie (registrul cu procese verbale şi documentaţia pe baza căreia au fost adoptate, hotărârile Consiliului de administraţie sau alte propuneri se păstrează într-un dosar special);
- Îndeplineşte orice alte sarcini stabilite de Consiliul de administraţie privitoare la buna organizare şi desfăşurare a şedinţelor acestuia.
Cerințe:
- Foarte organizata, atenta la detalii
- Atentie distributiva ridicata
- Cunoștinte PC (pachetul MS Office);
- Buna utilizare a aparaturii de birou (fax, copiator, scanner)
- Relatii interpersonale si abilități de comunicare excelente;
- Persoana prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală;
- Studii superioare;
- Bune abilitati de planificare si organizare;