Asistent Manager in Craiova

Angajam Asistent Manager pentru a face parte dintr-o echipa tanara, dinamica si creativa.

 

Candidatul ideal:

·       Studii superioare

·       Cunostiinte avansate de limba Engleza scris si vorbit.

·       Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office.

·       Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare.

·       Creativitatea si proactivitatea sunt esentiale pentru acest job.

·       Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.

 

 

Descrierea jobului si responsabilitati:

AsistentManagerului va raporta direct Directorului general iar responsabilitile zilnice vor include:

·       Research de piata si gasirea clientilor potentiali.

·       Raspuns mailuri/telefoane

·       Administrarea comenzilor online si a stocurilor produselor.

·       Managementul imaginii companiei pe toate canalele de Social Media.

·       Managementul documentelor companiei (sortare, arhivare,, pastrare, organizare)

·       Alte responsabilitati zilnice care tin de dinamica lucrului la birou.

 

Ce iti oferim noi:

·       Pachet salarial de 500 Euro net

·       Posibilitatea de a lucra de acasa atunci cand prezenta nu este necesara la birou.

·       Training

·       Oportunitatea de a deprinde abilitati noi sau de a le dezvolta pe cele care deja le ai.

 

Aplica online sau asteptam CV-ul tau.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!