Angajam Asistent Manager pentru a face parte dintr-o echipa tanara, dinamica si creativa.
Candidatul ideal:
· Studii superioare
· Cunostiinte avansate de limba Engleza scris si vorbit.
· Cunoasterea avansata a pachetului Microsoft Office.
· Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare.
· Creativitatea si proactivitatea sunt esentiale pentru acest job.
· Experienta pe un post similar reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului si responsabilitati:
AsistentManagerului va raporta direct Directorului general iar responsabilitile zilnice vor include:
· Research de piata si gasirea clientilor potentiali.
· Raspuns mailuri/telefoane
· Administrarea comenzilor online si a stocurilor produselor.
· Managementul imaginii companiei pe toate canalele de Social Media.
· Managementul documentelor companiei (sortare, arhivare,, pastrare, organizare)
· Alte responsabilitati zilnice care tin de dinamica lucrului la birou.
Ce iti oferim noi:
· Pachet salarial de 500 Euro net
· Posibilitatea de a lucra de acasa atunci cand prezenta nu este necesara la birou.
· Training
· Oportunitatea de a deprinde abilitati noi sau de a le dezvolta pe cele care deja le ai.
Aplica online sau asteptam CV-ul tau.