Candidatul ideal
Cunostinte medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint.
Studii superioare finalizate.
Presoana sociabila, atenta la detalii, responsabila, punctuala.
Capacitate de a integra volume mari de informatii, de concentrare asupra elementelor care genereaza succesul si luarea deciziilor in conditii de presiune a timpului.
Atentie distributiva, viteza de reactie.
Cunostinte economice si financiare de baza.
Obligatoriu carnet conducere categoria B.
Descrierea jobului
ADNBA (firma de proiectare arhitectura/constructii) cauta un asistent manager pentru a se alatura echipei cat de curand.
Sunt necesare:
- studii superioare in domeniul financiar-contabil/juridic/administrativ
- cunostinte ale pachetului Office
- o buna capacitate de organizare, de coordonare si de comunicare
- initiativa, responsabilitate
- capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic
Responsabilități:
- managementul si administrarea activitatilor zilnice ale biroului
- obtinere avizelor necesare departamentului de proiectare de la Institutiile publice.
- managementul și administrarea tuturor documentelor la care a access si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmite, calitatea corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.