Asistent Manager in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Cunostinte medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint.
Studii superioare finalizate.
Presoana sociabila, atenta la detalii, responsabila, punctuala.
Capacitate de a integra volume mari de informatii, de concentrare asupra elementelor care genereaza succesul si luarea deciziilor in conditii de presiune a timpului.
Atentie distributiva, viteza de reactie.
Cunostinte economice si financiare de baza.
Obligatoriu carnet conducere categoria B.

 

Descrierea jobului

 

ADNBA (firma de proiectare arhitectura/constructii) cauta un asistent manager pentru a se alatura echipei cat de curand.

Sunt necesare:
- studii superioare in domeniul financiar-contabil/juridic/administrativ
- cunostinte ale pachetului Office
- o buna capacitate de organizare, de coordonare si de comunicare
- initiativa, responsabilitate
- capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic

Responsabilități:
- managementul si administrarea activitatilor zilnice ale biroului
- obtinere avizelor necesare departamentului de proiectare de la Institutiile publice.
- managementul și administrarea tuturor documentelor la care a access si corespondentei specifice
- convocarea participantilor la sedintele ocazionale
- acuratetea datelor pe care le transmite, calitatea corespondentei pe care le intocmeste pentru managementul firmei
- transmiterea completa si corecta a documentelor catre destinatarii adecvate
- pastrarea confidentialitatii datelor la care are acces.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!