Candidatul ideal
• Absolvent de studii medii/superioare (avantaj profil finante-contabilitate);
• Cunostinte minime in materie de legislatie contabila ;
• Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MS Office (Word, Excel);
• Cunostinte operare programe contabilitate -SAGA;
• Atentie la detalii, abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
• Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor.
• Limba engleză (scris/ vorbit - nivel mediu);
• Disponibilitate pentru a lucra intr-un domeniu tehnic;
Descrierea jobului
* Emiterea documentelor de gestiune comerciala: facturi, chitante, bonuri fiscale;
• Operarea documentelor interne: nir, bonuri de consum, pontaje, diurne, foi de parcurs etc;
• Indosarierea documentelor financiar-contabile;
• Efectuarea si urmarirea platilor catre furnizori si incasarilor de la clienti;
• Urmarirea soldurilor pentru clienti/ incasari la datele scadente aferente;
• Evidenta jurnalului de casa;
• Mentinerea unei colaborari stranse cu firma de contabilitate;
• Arhivarea sistematica si cronologica a documentelor contabile ale societatii;
• Gestionarea apelurilor telefonice/fax ;
•Asigurarea protocolului ;
•Alte activitati specifice de secretariat si administratie;