Asistent manager / Contabilitate primara in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

• Absolvent de studii medii/superioare (avantaj profil finante-contabilitate);
• Cunostinte minime in materie de legislatie contabila ;
• Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MS Office (Word, Excel);
• Cunostinte operare programe contabilitate -SAGA;
• Atentie la detalii, abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
• Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor.
• Limba engleză (scris/ vorbit - nivel mediu);
• Disponibilitate pentru a lucra intr-un domeniu tehnic;

 

Descrierea jobului

 

* Emiterea documentelor de gestiune comerciala: facturi, chitante, bonuri fiscale;
• Operarea documentelor interne: nir, bonuri de consum, pontaje, diurne, foi de parcurs etc;
• Indosarierea documentelor financiar-contabile;
• Efectuarea si urmarirea platilor catre furnizori si incasarilor de la clienti;
• Urmarirea soldurilor pentru clienti/ incasari la datele scadente aferente;
• Evidenta jurnalului de casa;
• Mentinerea unei colaborari stranse cu firma de contabilitate;
• Arhivarea sistematica si cronologica a documentelor contabile ale societatii;
• Gestionarea apelurilor telefonice/fax ;
•Asigurarea protocolului ;
•Alte activitati specifice de secretariat si administratie;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!