Asistent manager (m/f) project based in Cluj

Echipa noastra de consultanti in fonduri europene are nevoie de un ajutor temporar, de 2 luni, pentru a gestiona un varf de activitate.

Ce ar presupune munca ta:

- pregatirea documentelor pentru depunerea proiectelor la institutia finantatoare

- verificari de semnaturi, stampile, organizare, copiere, scanare, indosariere, incarcare in diverse platforme online

- inventariere documentelor si capitolelor unui proiect dupa OPIS-uri

- redactare si trimitere de email-uri

Ne dorim un coleg/ o colega

- disponibil sa lucreze intre 8 si 10 ore/zi, de la birou, care sa ii ajute pe colegi cu pregatirea dosarelor de finantare pe masura ce acestia au deadline-uri.

- bun comunicator, optimist, energic

- foarte organizat cu documentele

- rezintent la munca in conditii de stres, alaturi de colegi suportivi si stresati si ei sa reuseasca sa depuna totul la timp

- experienta cu echipamente de printing si scanning reprezinta un mare avantaj

Daca iti va placea la noi, iti place domeniul si ti-ar placea sa devii un consultant, vom face tot posibilul sa ramai colegul/colega noastra pe termen lung.

Daca iti place ceea ce ai gasit descris mai sus si ai vrea sa faci parte din echipa noastra, abia asteptam sa te cunoastem. Asteptam aplicatia ta aici!

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!