Candidatul ideal
Nivelul de studii: medii/superioare;
Cunostinte medii de limba engleza;
Bune cunostinte de utilizare PC (Outlook, Excel, Word, Power Point);
Foarte bune abilitati de comunicare, atat in scris cat si verbal;
Orientare catre client;
Atentie la detalii;
Integritate profesionala;
Disponibilitatea de a invata;
Respectarea termenelor limita;
Buna capacitate de prioritizare si organizare.
Descrierea jobului
Asigura suport de back-office pentru activitatile comerciale si operationale. SGS Romania ofera o gama larga de servicii in industria de transporturi pentru a asigura calitatea, siguranta, fiabilitatea si conformitatea. Avem propriul centru de inspectii auto si servicii logistice in Bucuresti cu o zona de stocaj de minim 500 unitati;
Administreaza fluxul ordinelor de inspectie si gestioneaza dosarele de inspectie;
Transmite instructiunile aferente comenzilor de la clienti catre echipa de inspectii;
Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul executarii contractelor;
La finalul inspectiilor trimite clientilor rapoartele necesare;
Emite facturi (sau proforme) si se ocupa de distributia acestora catre clienti precum si de monitorizarea platii acestora la termenele scadente;
Primeste (in scris sau telefonic) cereri de oferta si transmite cotatiile catre clienti.