Candidatul ideal
- Studii Juridice
- Experienta in domeniu
- Persoana responsabila, punctuala, dedicata
- Orientare catre munca in echipa si de asemenea abilitatea de a indeplini sarcini de munca proprii
- Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului
- Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii
- Capacitate de a lua decizii corecte și rapide
Descrierea jobului
- Planifică și organizează activitățile de birou;
- Gestionează documentele de interes ale spitalului
- Supervizează respectarea normelor interne
- Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte;
- Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor;
- Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte;
- Verifică corectitudinea și calitatea anumitor documente;
- Asigură suportul administrativ;
- Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii;
- Menține legătura cu instituțiile publice, etc.