Candidatul ideal
- Studii superioare de specialitate cu licenta;
- Experienta in domeniul juridic minim 5 ani, preferabil in companii medii
- sau mari, cu specializare in Drept Comercial si Dreptul Muncii;
- Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, usurinta in stabilirea
- relatiilor interpersonale;
- Atitudine pozitiva si persuasiune;
- Integritate profesionala, echilibru emotional;
- Capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
- Atentie la detalii, urmarirea si finalizarea scopului;
- Foarte buna capacitate de stabilire a prioritatilor;
- Bune abilitati de lucru in echipa;
- Managementul timpului;
- Cunoasterea limbii engleze;
- Cunostinte bune de operare Microsoft Office.
- Principalele responsabilitati
• Asigurarea desfasurarii activitatii societatii in conformitate cu normele
legale si consilierea sub aspect juridic a departamentelor si conducerii
acestora;
• Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la
desfasurarea activitatii in cadrul societatii, in conformitate cu legislatia in
vigoare;
• Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic ale firmei;
• Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in
fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata
oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
• Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii
societatii cu privire la modificarile legislative;
• Acordarea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si
angajatilor acesteia;
• Rezolvarea cererilor cu caracter juridic in toate domeniile dreptului;
• Redactarea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale
contractuale;
• Redactarea, avizarea si contrasemnarea actelor juridice, verificarea
identitatii partilor, consimtamantului, continutului si data actelor incheiate
ce privesc societatea;
• Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite
spre avizare;
• Participarea la derularea procedurilor judiciare si extrajudiciare;
•Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca.
•Rezolvarea prompta a reclamatiilor (ce intra in atributiile postului) venite
din partea angajatilor si a clientilor;
•Redactarea actelor avand ca obiect modificari la statutul societatii si
asigurarea inregistrarii acestora la ONRC;
•Monitorizarea aparitiilor dispozitiilor cu caracter normativ si semnalarea
managementului asupra sarcinilor ce revin societatii, conform acestor
reglementari;
•Inregistrarea, evidenta si arhivarea fizica a tuturor contractelor societatii;
•Gestionarea in format electronic a situatiei tuturor contractelor incheiate
de catre companie cu furnizorii/clientii;
• Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din
dotare (softuri, utilizarea internetului etc.);
• Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;
• Indeplinirea oricaror alte sarcini specifice postului de consilier juridic.