Consilier juridic in Constanţa

 

Candidatul ideal

 

  • Studii superioare de specialitate cu licenta;
  • Experienta in domeniul juridic minim 5 ani, preferabil in companii medii
  • sau mari, cu specializare in Drept Comercial si Dreptul Muncii;
  • Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa, usurinta in stabilirea
  • relatiilor interpersonale;
  • Atitudine pozitiva si persuasiune;
  • Integritate profesionala, echilibru emotional;
  • Capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
  • Atentie la detalii, urmarirea si finalizarea scopului;
  • Foarte buna capacitate de stabilire a prioritatilor;
  • Bune abilitati de lucru in echipa;
  • Managementul timpului;
  • Cunoasterea limbii engleze;
  • Cunostinte bune de operare Microsoft Office.

  • Principalele responsabilitati

    • Asigurarea desfasurarii activitatii societatii in conformitate cu normele
    legale si consilierea sub aspect juridic a departamentelor si conducerii
    acestora;
    • Elaborarea de regulamente, hotarari, ordine si instructiuni referitoare la
    desfasurarea activitatii in cadrul societatii, in conformitate cu legislatia in
    vigoare;
    • Avizarea si contrasemnarea actelor cu caracter juridic ale firmei;
    • Reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in
    fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata
    oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
    • Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii
    societatii cu privire la modificarile legislative;
    • Acordarea de asistenta, consultanta si reprezentare juridica firmei si
    angajatilor acesteia;
    • Rezolvarea cererilor cu caracter juridic in toate domeniile dreptului;
    • Redactarea proiectelor de contracte si negocierea clauzelor legale
    contractuale;
    • Redactarea, avizarea si contrasemnarea actelor juridice, verificarea
    identitatii partilor, consimtamantului, continutului si data actelor incheiate
    ce privesc societatea;
    • Verificarea legalitatii actelor cu caracter juridic si administrativ primite
    spre avizare;
    • Participarea la derularea procedurilor judiciare si extrajudiciare;
    •Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca.
    •Rezolvarea prompta a reclamatiilor (ce intra in atributiile postului) venite
    din partea angajatilor si a clientilor;
    •Redactarea actelor avand ca obiect modificari la statutul societatii si
    asigurarea inregistrarii acestora la ONRC;
    •Monitorizarea aparitiilor dispozitiilor cu caracter normativ si semnalarea
    managementului asupra sarcinilor ce revin societatii, conform acestor
    reglementari;
    •Inregistrarea, evidenta si arhivarea fizica a tuturor contractelor societatii;
    •Gestionarea in format electronic a situatiei tuturor contractelor incheiate
    de catre companie cu furnizorii/clientii;
    • Respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din
    dotare (softuri, utilizarea internetului etc.);
    • Pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces;
    • Indeplinirea oricaror alte sarcini specifice postului de consilier juridic.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!