Candidatul ideal
- studii superioare in domeniul juridic;
- experienta profesionala relevanta de minim 2 ani;
- experienta intr-o societate din domeniul constructiilor reprezinta un avantaj;
- bune cunostinte de drept civil si comercial, societar, bancar, financiar;
- foarte bune cunostinte de limba engleza; cunostinte limba germana reprezinta un avantaj;
- bune cunostinte MS Office ( Excel, Word, Outlook), navigare internet;
- foarte bune abilitati dе comunicare, negociere si dе solutionare dе probleme;
- persoana organizata, dinamica, flexibila, perseverenta si orientata catre rezultate in acelasi timp.
Descrierea jobului
- vei acorda asistenta, consultanta si reprezentare juridica societatii;
- vei urmari desfasurarea proceselor din instanta/arbitraj prin tinerea evidentei termenelor stabilite, intocmirea actelor necesare si prin prezentarea la termenele de judecata;
- vei redacta si verifica legalitatea diferitelor contracte/acte aditionale emise/solicitate de departamentele din cadrul societatii si negociaza clauzele juridice;
- vei verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare/redacteaza acte cu caracter juridic si administrativ;
- vei urmari legislatia relevanta pentru activitatea societatii si informa permanent persoanele interesate;
- vei urmari respectarea legalitatii in toate documentele intocmite;
- vei mentine relatia cu institutiile/autoritatile statului si nu numai (Registrul Comertului, instante de judecata, notari, executori judecatoresti, Politie, OCPI, etc.);
- vei intocmi acte de modificare/completare a actelor statutare ale societatii.