Consilier Juridic-Litigii in Bucuresti

 

Consilier Juridic-Litigii

 

Bucuresti, Romania Permanent contract Legal / Taxation / Compliance Apply

 

Misiune

 

Misiunea postului:

Consilierea din punct de vedere juridic a colegilor de alte profesii, in cadrul activitatii bancare pe care acestia o desfasoara; reprezentarea Bancii in litigiile in care aceasta este parte; Monitorizarea litigiilor aflate in gestiunea Serviciului Litigii, colaborare cu avocați colaboratori.

Responsabilitati principale:

  • Acorzi asistenta juridica, in principal, structurilor din Centrala Bancii si propui solutii pentru asigurarea conformitatii masurilor adoptate, cu legislatia in vigoare;
  • Reprezinti Banca in fata instantelor judecatoresti in litigiile repartizate spre gestionare si intocmesti toate actele/ documentatiile necesare conform legii, in dosarele pe care le gestionezi (Ex: cereri de chemare in judecata, intampinari si concluzii scrise, cereri de apel, recurs etc.);
  • Monitorizezi litigiile alocate de catre Seful de Serviciu sau Directorul Juridic;
  • Examinezi din punct de vedere juridic, plangerile/reclamatiile repartizate, propunand masuri de solutionare a acestora; redactezi si avizezi raspunsuri la reclamatii, petitii şi memorii;
  • Participi la elaborarea si implementarea programelor de integrare, formare si dezvoltare a personalului cuprins in domeniul specific de activitate;

 

Profil

 

Cunostinte si experienta necesare:

  • Studii superioare juridice-finalizate;
  • Limbi straine: limba engleza avansat – scris, citit si vorbit;
  • Experienta profesionala: experienta minima in domeniul de specialitate de cel putin 3 ani;
  • Abilitati/ cunostinte specializate: cunostinte solide de drept civil, comercial, cod procedura civila si penala, cod fiscal;
  • Cunoasterea reglementarilor in domeniul financiar-bancar;
  • Buna cunoastere a pachetului Microsoft office;

Competente necesare:

  • Excelente abilitati de sintetizare si structurare a informatiilor;
  • Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Capacitate de negociere si persuasiune;
  • Abilitati de organizare si planificare; capacitatea de a respecta termenele;
  • Capacitatea de a solutiona solicitari multiple;
  • Proactivitate, implicare, seriozitate, abilitati de relationare si de lucru in echipa, flexibilitate;
  • Disponibilitate pentru deplasari/ permis auto.

 

Descriere

 

Pozitia reprezinta oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si dinamic in Centrala BRD, cu expunere in cadrul unor proiecte diverse cu grad crescut de complexitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!