Consultant Vanzari in Braşov, Mureş, Cluj

 Descrierea postului:

 

- Cunoaşterea clienţilor şi întelegerea profundă a nevoilor lor astfel încât să găsească pârghiile necesare pentru aplicarea politicilor de vânzare impuse de către companie;

- Folosirea instrumentelor (sisteme de raportare) şi tehnicilor de vânzări în scopul de a instrui şi pregăti consilierii locali de vânzări pentru atingerea obiectivelor de vânzări stabilite;

- Se implică în toate acţiunile ce pot duce la creşterea calităţii muncii şi dezvoltarea profesională a consilierilor locali de vânzări;

- Acordă asistenţă directorului de magazin şi consilierilor de vânzări din magazine în identificarea oportunităţilor de creştere a cifrei de afaceri şi a rentabilităţii;

- Se implică activ în optimizarea proceselor de vânzare destinate consilierilor locali din magazine, în crearea materialelor de vânzare şi se asigură că acestea sunt întelese de către forţa de vânzări din magazine;

- Verifică procedurile stabilite pe linie de Managementul Vânzărilor şi asigură asistenţă în întocmirea lor ( procese administrative, contracte, etc);

- Efectuează periodic vizite în magazinele din zona arondată în vederea obţinerii de feedback în urma aplicării procedurilor, trainingurilor de vânzări, instrucţiunilor de lucru;

- Consiliere şi suport pentru echipele din magazine în prelucrarea zilnică a problemelor, reclamaţiilor şi obiecţiunilor ridicate de clienţi, urmărirea rezolvării acestora în termen cât mai scurt;

- Verifică respectarea instrucţiunilor de lucru şi a dispoziţiilor managementului vânzărilor  în activitatea zilnică a consilierilor din magazine;

- Se asigură că instrumentele de vânzare puse la dispoziţie de companie sunt folosite cu eficienţă maximă pentru realizarea obiectivelor trasate;

- Evaluează activitatea consilierilor locali din magazine din punct de vedere al indicatorilor de performanţă, propunând măsuri pentru îmbunătăţirea situatiei, după caz;

- Prezentarea de sisteme de raportare de vânzări consilierilor locali şi  susţinerea lor pentru aprofundarea acestora astfel încât să poată fi aplicate; 

- Analizează sistemele de raportare astfel încât să propună planurile de acţiune pentru creşterea vânzărilor pe zona  geografica desemnată.

 

 

 Cerinţe:

 

-       Experiență de lucru în vânzări;

-       Experiență în îmbunătățiri procese constituie  un avantaj;

-       Cunoștințe de operare pe calculator și sisteme informatice;

-       Cunoștințe de limbi străine, nivel mediu (germană și/sau engleză); 

-       Disponibilitatea de a se perfecționa continuu;

-       Capacitate foarte bună de comunicare și transmitere de informații;

-       Abilități de negociere, relaționare și adaptare;

-       Capacitate de prioritizare planificare, analiză și sinteză;

-       Gândire și acțiune strategică, flexibilitate, inițiativă;

-       Orientare către clienți și rezultate;

-       Disponibilitate deplasări în țară.

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

 

- salariu atractiv și Tichete de masă; 

- laptop, mașină de serviciu și telefon mobil;

- alte beneficii*: de Crăciun, Paște, zi de naștere,  asigurare privată de sănătate 

- sistem informatic performant si logistica moderna;

- oportunitatea unei cariere intr-un concern international

 

* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de  vechime  în cadrul companiei cf. CCM la nivel de unitate

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!