Suntem o societate de contabilitate si consultanta membra Ceccar in cautare de o colega serioasa si responsabila, dornica sa invete si sa evolueze profesional. Experienta intr-un alt job nu este necesara dar este binevenita.
Oferim un mediu de lucru placut, colegi tineri, salariu atractiv cu posibilitati de crestere, oportunitate de dezvoltare profesionala.
Daca esti interesat sa incepi sau sa continui pe acest drum aplica pentru acest job.
Principalele responsabilități:
· Inregistrarea in contabilitate a documentelor privind: intrari de marfa; servicii; obiecte de inventar; mijloace fixe etc pe puncte de lucru; vanzari; banca lei/valuta; casa lei/valuta; deconturi de cheltuieli;
· Relatia cu Administratia financiara;
· Confirmari de sold clienti/furnizori;
· Intocmirea si verificarea balantei;
· Atributii minime de asistent manager.
Cerințele postului
Studii și experiență:
· absolvent de studii superioare;
· minim de experienta într-un departament de contabilitate sau într-o firmă specializată în servicii de contabilitate poate constitui un avantaj.
Cunoștințe și abilități necesare:
· cunoasterea programului de contabilitate si gestiune SAGA;
· bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
· capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs.