Contabil in Constanţa

 

Candidatul ideal

 

Nivel de studii: superioare economice si cursuri de Finanţe-Contabilitate finalizate (reprezinta un plus)
Experienta in specialitate: min. 3 ani
Cunostinte : Contabilitate româneasca, Utilizare programe de contabilitate Operare MS Office (Excel, Word ), Socrate

Aptitudini : - de calcul matematic - de comunicare - de planificare şi organizare a activităţilor specifice - alte aptitudini si abilitati specifice

 

Descrierea jobului

 

*Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a conturilor si evidenta veniturilor si cheltuielilor: - Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi; - Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; - Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; - Opereaza avansurile din conturile bancare conform deconturi; - Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni si externi; - Inregistreaza intrari si iesiri de marfa in baza documentelor primite (facturi interne, facturi externe, DAI, DVI si NIR).
* Sa stie sa lucreze in SOCRATE si cu portalul online Vamal (exista antrepozit fiscal)
* Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;
* Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
* Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
* Intocmeste liste de avansuri din conturile bancare
* Responsabilitatile postului Legat de activitatile specifice, raspunde de:
- operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
- operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
- verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din conturile in lei si in banca;
- incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli.

*Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate;
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma;
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei;
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau.
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei. - se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma.
Salariu atractiv
Decontarea transportului

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!