Contabil – BCR Fleet Management SRL in Bucureşti

 

Candidatul ideal

 

  • studii superioare de lunga durata, economice
  • suita MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access)
  • cunostinte de contabilitate, fiscalitate, economice si financiare
  • cunostinte privind legislatia referitoare la societatile comerciale din Romania
  • tehnici de control si monitorizare

 

Descrierea jobului

 

1. Verifica corectitudinea informatiilor inscrise in documentele primite (factura fiscala, documentele de receptie a lucrarilor sau serviciilor, comenzi, cereri de plata interna, etc);
2. Verifica baza de date a furnizorilor pe care se fac inregistrarile din punct de vedere al corectitudinii datelor inscrise pe documentele de procesat cu datele furnizorului existente in sistemul informatic si solicita actualizarea acesteia cand este necesar;
3. Trimite spre aprobare facturile de la furnizori si solicita responsabililor de buget acordul de plata si datele necesare pentru procesarea corecta a acestora;
4. Efectueaza procesarea documentelor legate de activitatea de furnizori, precum si a deconturilor de calatorie si cheltuieli interne conform regulilor si indicatorilor de performanta stabiliti intern;
5. Pregateste fisierele de plata, verifica propunerile de plata cu documentele inregistrate si transmite fisierul cu propunerile de plata catre persoana desemnata din cadrul departamentului pentru efectuarea platilor;
6. Monitorizeaza situatia avansurilor de deplasare acordate salariatilor companiei si ia masurile necesare diminuarii soldurilor mai vechi de 30 zile in conformitate cu Instructiunile de verificare si control interne;
7. Monitorizeaza pozitiile deschise la furnizori (facturile depasite la scadenta) si ia masuri in vederea diminuarii acestora;
8. Efectueaza controalele interne solicitate pentru a asigura procesarea corecta si completa a documentelor legate de activitatea contabila;
9. Propune redesenare si imbunatatire de procese din aria sa de responsabilitate si contribuie la implementarea acestora;
10. Verifica si proceseaza lunar cheltuielile preliminate in baza situatiilor transmise de catre responsabilii de buget, efectueaza lunar reconcilierea soldului contului de cheltuieli preliminate cu evidenta analitica a acestora primita de la responsabili de buget.

Oferta noastra

  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic și profesionist
  • Oportunităţi de dezvoltare profesională și personală
  • Un pachet salarial motivant
  • Acces la diverse programe de dezvoltare

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!