Contabil junior in Prahova

Daca esti la inceputul carierei si nu ai experienta practica in domeniul financiar- contabil , insa vrei sa o dobandesti si cu timpul sa devii un profesiont in domeniu, te asteptam la sediul nostru din Ploiesti,strada Laboratorului nr 7C, pentru un interviu.
 

Candidatul ideal :

- studii superioare cu profil economic finalizate sau in curs de finalizare 
- cunoasterea foarte buna a principiilor contabile
- cunostinte bune de MsOffice: Word, Excel 
- atentie mare la detalii, foarte bune abilitati de planificare si organizare, de calcul matematic
- foarte bune abilitati de comunicare scrisa, verbala si de ascultare
- persoana ,dinamica, cu initiativa si orientata catre rezultate, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, respectarea deadline-urilor
- persoana loiala, care sa asigure confidentialitatea datelor si informatiilor cu care intra in contact
- onestitate, seriozitate, perseverenta si capacitate mare de munca, dorinta continua de perfectionare profesionala
- cunostinte bune de limba engleza;
- permis conducere categoria B;
 

Responsbilitati:

- Înregistrează încasările şi plăţile în lei conform extrasului de cont;
- Operează încasările şi plăţile în numerar conform registrului de casă;
- Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
- Verificarea si inregistrarea facturilor emise de furnizorii societatii;
- Înregistrează facturile de vanzari catre clienti;
- Responsabilităţi de credit control pentru clienţi 
- Opereaza bonurile de consum de materiale
- Evidenta si controlul stocurillor de materii prime, materiale, marfuri, mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
- Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile lunare , precum si orice situatii cerute de echipa de management
- Participa la inventarierea anuala
- Colectează, înregistrează, arhivează şi raportează informaţii şi documente specifice cu care intră în contact;
- Menţine relaţia şi comunicarea cu partenerii interni/externi;
- Mentinerea unei relatii stranse cu administratiile si autoritatile fiscale;
- Participarea la intocmirea situatiilor financiare lunare si anuale;
- Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, a legalitatii, corectitudinii si calitatii acestora.
- Oferă suport departamentului comercial, precum si celorlalte departamente din cadrul companiei ;

 

Se ofera:

- Salariu net de 1800 ron; 
- Tichete de masa 
- Training adecvat pe post, si posibilitati reale de dezvoltare pe plan profesional
- Mediu de lucru stabil si prietenos; vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și competitivă;.
* angajarea presupune durata de proba de 90 de zile conform legislatiei romane

 

Despre companie

Scaleit este furnizor de soluții și sisteme de cântărire în România începând cu anul 2003. Producția, instalarea și întreținerea unei game largi de sisteme de cântărire necesită o investiție considerabilă în unelte și echipamente, banc de probe și sisteme de verificare, precum și o instruire corespunzătoare și continuă a personalului de producție și suport tehnic. Scaleit s.r.l. a făcut și continuă să facă astfel de investiții, conștienți fiind de faptul că numai astfel putem să ne menținem într-o poziție de lider în ceea ce privește producția, instalarea și întreținerea sistemelor de cântărire pe o piață din ce în ce mai competitivă. Scaleit s.r.l. deține resurse care nu sunt întâlnite în mod uzual la nivelul furnizorilor de sisteme de cântărire de pe piața din România.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!