Daca esti la inceputul carierei si nu ai experienta practica in domeniul financiar- contabil , insa vrei sa o dobandesti si cu timpul sa devii un profesiont in domeniu, te asteptam la sediul nostru din Ploiesti,strada Laboratorului nr 7C, pentru un interviu.
Candidatul ideal :
- studii superioare cu profil economic finalizate sau in curs de finalizare
- cunoasterea foarte buna a principiilor contabile
- cunostinte bune de MsOffice: Word, Excel
- atentie mare la detalii, foarte bune abilitati de planificare si organizare, de calcul matematic
- foarte bune abilitati de comunicare scrisa, verbala si de ascultare
- persoana ,dinamica, cu initiativa si orientata catre rezultate, capacitate de asimilare rapida a informatiilor, respectarea deadline-urilor
- persoana loiala, care sa asigure confidentialitatea datelor si informatiilor cu care intra in contact
- onestitate, seriozitate, perseverenta si capacitate mare de munca, dorinta continua de perfectionare profesionala
- cunostinte bune de limba engleza;
- permis conducere categoria B;
Responsbilitati:
- Înregistrează încasările şi plăţile în lei conform extrasului de cont;
- Operează încasările şi plăţile în numerar conform registrului de casă;
- Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
- Verificarea si inregistrarea facturilor emise de furnizorii societatii;
- Înregistrează facturile de vanzari catre clienti;
- Responsabilităţi de credit control pentru clienţi
- Opereaza bonurile de consum de materiale
- Evidenta si controlul stocurillor de materii prime, materiale, marfuri, mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
- Întocmeşte situaţii şi rapoarte financiar-contabile lunare , precum si orice situatii cerute de echipa de management
- Participa la inventarierea anuala
- Colectează, înregistrează, arhivează şi raportează informaţii şi documente specifice cu care intră în contact;
- Menţine relaţia şi comunicarea cu partenerii interni/externi;
- Mentinerea unei relatii stranse cu administratiile si autoritatile fiscale;
- Participarea la intocmirea situatiilor financiare lunare si anuale;
- Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, a legalitatii, corectitudinii si calitatii acestora.
- Oferă suport departamentului comercial, precum si celorlalte departamente din cadrul companiei ;
Se ofera:
- Salariu net de 1800 ron;
- Tichete de masa
- Training adecvat pe post, si posibilitati reale de dezvoltare pe plan profesional
- Mediu de lucru stabil si prietenos; vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și competitivă;.
* angajarea presupune durata de proba de 90 de zile conform legislatiei romane