Contabil Sef in Bistriţa

 

Candidatul ideal

 

  • studii superioare economice, contabil autorizat, Membru CECCAR sau CAFR;
  • vechime de cel putin 5 ani în domeniul financiar-contabil, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile;
  • cunoştinţe solide în domeniul financiar-contabil, inclusiv fiscal, în sfera procedurilor de control intern, gestiune, operaţiuni intra-comunitare;
  • experienţă pe o poziţie similară în cadrul unei companii cu cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro;
  • capacitate de organizare şi conducere;
  • capacitate de prelucrare a informaţiilor;
  • capacitatea de a genera rapoarte şi situaţii economic-financiare;
  • abilităţi de sinteza, comunicare si de luare a deciziilor;
  • capacitatea de lucru în echipă;
  • capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limită;
  • cunoştinţe operare PC pachetul MS Office: Word și Excel;
  • limba engleză: nivel avansat;
  • cunoaşterea programului SAP reprezintă un avantaj;

 

Descrierea jobului

 

  • Organizează și supervizează operațiunile zilnice de contabilitate și trezorerie inclusiv gestionarea creditelor bancare la nivel de companie;
  • Coordonează închiderile contabile statutare de lună și de an la nivel de punct de lucru și linii de afacere din cadrul companiei cât și la nivel consolidat cu respectarea termenelor de raportare și a celor legal-fiscale;
  • Analizează balanța contabilă și reconciliază lunar fișele de cont parteneri; răspunde de acuratețea întocmirii balanței de verificare și a înregistrărilor reflectate în conturi conform legislației contabile în vigoare;
  • Execută lunar închiderea conturilor de venituri și cheltuieli și are responsabilitatea înregistrarilor de provizioane și a ajustărilor necesare pentru a reflecta cu acuratețe poziția financiară a societății;
  • Supervizează înregistrarea operațiunilor bancare și de casă necesare desfășurării activității operaționale;
  • Întocmește ordine de plată, efectuează plățile electronice și le transmite spre aprobare;
  • Pregătește și depune lunar deconturi TVA și rapoartele fiscale, declarațiile periodice cât și situatiile financiare trimestriale, semestriale, anuale către ANAF și autoritățile locale;
  • Coordonează relația cu băncile și are resposabilitatea fluxului de numerar cât și a asigurării fondurilor necesare pentru susținerea activității operaționale și de investiții;
  • Verifică notele contabile pentru facturile de cumpărări și a facturilor intra-comunitare;
  • Verifică încadrarea și alocarea cheltuielilor/costurilor pe puncte de lucru, departamente și centrele de cost;
  • Colaborează cu celelalte funcțiuni din cadrul departamentului financiar și cu departamente operațional-logistică pentru raportările către management și pentru implementarea proceselor și procedurilor de control intern și a celor de control financiar preventive;
  • Efectuează saptamanal și lunar verificări interne la nivel de gestiuni, puncte de lucru, operațiuni;
  • Implementează și monitorizează managementul stocurilor la nivel de fiecare punct de lucru și gestiune în parte: verifică și analizează abaterile de consum pe fiecare gestiune în parte (inclusiv gestiuni temporare pe proiecte) și propune acțiuni corective; analizează și monitorizează necesarul de finanțare pentru capitalul de lucru;
  • Revizuiește lunar centralizatoarele, nota contabilă și statele de plată ale salariilor cât si declaratiile aferente; importă notele de salarii pe centre de cost;
  • Recomandă propuneri de îmbunătățire a procedurilor și politicilor interne contabile, propune noi proceduri care au ca scop eficientizarea activității, acuratețea și integritatea înregistrărilor contabile;
  • Reprezintă compania în relația cu auditorii și autoritățile fiscale;
  • Beneficii:

  • Pachet salarial fix, bonusuri corelate cu rezultatele;
  • Posibilitatea dezvoltării unei cariere în cadrul unei companii dinamice;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri sau programe de pregătire profesională

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat

Locuri de munca similare

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!