Candidatul ideal
- experienta minim 5 ani in contabilitate
– experienta in intocmirea de balanta de verificare, declaratii fiscale, raportari anuale;
- experienta intr-o companie de contabilitate si consultanta constituie un avantaj;-
- cunoştinţe avansate de limbă engleză (scris şi vorbit);
- cunostinţe operare PC (Word, Excel, Outlook Express, navigare internet);
- capacitate de lucru in echipa;
- capacitate de comunicare şi relaţionare foarte bune;
- abilitati de lucru cu termene limita;
- capacitate de organizare;
- simtul responsabilitătii;
- experienta SAGA
Descrierea jobului
-Asigura respectarea normelor contabile si fiscale;
- Intocmeste si semneaza balanta contabila lunara;, jurnale
- Intocmeste si depune declaratiile fiscale, pentru contributiile sociale si alte raportari obligatorii;
- Participa la intocmirea situatiilor financiare statutare anuale si semestriale;
- Asigura relatia cu auditorii finaciari externi si interni pe probleme de contabilitate si fiscalitate;
- Asigura alocarea corecta a cheltuielilor si inregistrarea in contabilitate pe centre de profit;
- Verifica lunar componenta soldurilor si rulajelor conturilor analitice din balanta contabila;
- Asigura respectarea dispozitiilor legale si a normelor interne referitoare la intocmirea si inregistrarea documentelor specifice activitatii financiar-contabile;
- Asigura coordonarea si dezvoltarea echipei departamentului de Contabilitate
- asistenta la derularea controalelor fiscale
- verifica inregistrarea tuturor documentelor contabile
- verifica si gestioneaza partea de salarizare, inclusiv Revisal
pachet salarial atractiv si real in CIM;
- program flexibil de lucru cu 8 ore
Numai candidatii selectati vor fi invitati la interviu, a carui data va fi stabilita de comun acord. Exista posibilitatea solicitarii unui interviu video premergator celui de la sediul nostru.