Controlor financiar in Tulcea

 

Descrierea postului

 

Controlorul financiar asigura suportul financiar, analitic si operational managementului. Acesta pozitie lucreaza cu structura de top management din cadrul firmei pentru a dezvolta proiecte de imbunatatire a proceselor financiare si de reducere a costurilor.

 

Sarcini si responsabilitati primare

 

  • urmareste si preintampina incalcarea dispozitiilor legale in vigoare si a procedurilor interne ale societati prin actiuni de control financiar,
  • exercita controlul asupra documentelor in care se consemneaza operatiile ce se refera la drepturile si obligatiile patrimoniale ale societatii, in faza de angajare si de plata, in raporturile cu alte persoane juridice sau fizice,
  • monitorizeaza si verifica legalitatea si regularitatea operatiunilor efectuate de catre angajatii societatii,
  • analizeaza procesele de management financiar derulate in interiorul societatii si intocmeste propuneri de optimizare,
  • realizeaza analize de cost pentru produsele si serviciile companiei,
  • contribuie la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate,
  • elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei companiei.

 

Cunostinte si abilitati necesare

 

  • cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile si juridice specifice unei companii private
  • interesul de a se dezvolta intr-o companie dinamica
  • capacitatea de a rezolva probleme deosebite si de asumare decizii
  • abilitatati de rol dezvoltate si de relationare cu toate nivelurile ierarhice ale companiei
  • abilitati de comunicare concisa si clara, eficienta
  • cunostinte avansate de MS Excel si sisteme ERP
  • capacitatea dovedita de a furniza analize ad hoc
  • cabilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitatile si inexactitatile
  • capacitate de organizare a propriei activitati si de a lucra cu termene impuse

 

Educatie si experienta necesara

 

  • licentiat/a in domeniul economic - Contabilitate sau Finante
  • specializari in management financiar sau controlling
  • cel putin 3 ani experienta profesionala in analiza financiara/control financiar
  • foarte bune cunostinte de limba engleza scris si vorbit
  • permis de conducere

 

Beneficii: 

 

  •  Pachet salarial motivant
  •  Tichete de masa, decont transport

 

Despre companie

S.C. Lidas SRL este o companie specializata in industria panificatiei si a produselor fainoase , recunoscuta atat in piata locala cat si in lanturile de hipermarketuri consacrate, prin produsele de calitate si competitive, seriozitate si preocupare permanenta fata de mediul inconjurator. In ultimii anii a cunoscut o dezvoltare constanta extinzandu-se atat prin diversificarea produselor cat si prin retehnologizare. Cu sprijinul finantarilor europene si a capitalului propriu si-a marit capacitatea de productie , si-a extins piata de desfacere si a identificat surse alternative de energie . Conducerea companiei este formata dintr-o echipa tanara , dinamica , inovatoare, orientata spre respectul fata de oameni si mediu .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!