Candidatul ideal
Ce însușiri deosebite îți sunt necesare?
- Știi să pui punctul pe „i” din lider sau vizionar!
- Îți dorești să fii alături de colegii tăi și să completați împreună cei 3 C: Coordonare-Colaborare-Comunicare
- Ai experiență în coordonarea unei echipe, ești deschis să găsești rezolvarea activităților complexe care să te provoace și să te ajute să te autodepășești? Perfect, ești în locul potrivit.
- Ești empatic și simpatic, dar tot timpul concentrat pe client? Fii orientat către client și înțelege-i nevoile;
- Zen-ul tău e mereu la datorie? Ce bine, înseamnă că ești o persoană pozitivă și calmă!
- Ești un maestru al numerelor și al situaților ce necesită analiză și sinteză? Perfect, să trecem la treabă și să jonglam cu KPI-urile!
- Când totul este haos, tu preiei controlul și faci ordine? Bun, avem nevoie de aptitudini organizatorice!
- Ai multă energie și te simți bine când schimbi des ”canalul” ? Atunci ai capacitate de prioritizare şi de gestionare a mai multor activităţi simultan. Long live Multitasking!
- Ești mândru de diploma ta de licență? Good for you, îți va folosi!
- Ești o persoană proactivă, deschisă, cu o atitudine pozitivă și orientată întotdeauna către echipă? Atunci, vei fi legătura dintre om și rezultat!
- Mânuiești cu măiestrie și mândrie Excel-ul, Word-ul și Power Point-ul? Perfect, să ne pregătim de câteva rapoarte!
Descrierea jobului
Principalele responsabilități vor fi sub deviza ”Toți pentru unul și unul pentru toți!”. Tu decizi care dintre mușchetari vei fi!
- Vei coordona și vei ajuta la dezvoltarea echipei de Relații Clienți, totul în acord cu valorile companiei. Asigură-te ca membrii echipei tale sunt motivați și implicați în atingerea obiectivelor
- Vei informa periodic superiorul ierarhic cu privire la problemele operaționale: legate de clienți, membrii echipei, aplicații/sisteme utilizate și vei propune soluții pentru remedierea acestora
- Vei identifica și promova, în funcție de nevoile clienților, soluții de finanțare/facilități ale produselor potrivite acestora
- Vei încuraja comunicarea, colaborarea și vei fi responsabil pentru animarea zilnică a echipei în vederea îndeplinirii obiectivelor comune
- Vei evalua în mod obiectiv membrii echipei și vei oferi feedback motivațional și de dezvoltare fiecărui membru
- Vei monitoriza activitatea zilnică a echipei conform planificării stabilite pentru îndeplinirea obiectivelor de vânzări și te vei asigura de îndeplinirea acestora
- Vei reacționa prompt în situații neprevăzute ce au impact în activitatea zilnică sau pot genera un volum crescut de apeluri/e-mail-uri/solicitări și vei lua măsurile necesare pentru îmbunătățirea rezultatelor
- Beneficii:
- Un mediu de lucru plăcut, dinamic,cu multe oportunități de dezvoltare profesională în domeniul financiar-bancar;
- Posibilitatea de a lucra în cadrul unei multinaționale cu o cultură organizațională solidă;
- Participarea la programe de dezvoltare personală și profesională;