Customs Origin Administrator (F/M) in Mioveni

Job DescriptionOcupantul postului Customs Origin Administrator va avea urmatoarele responsabilitati:Cunoaste si utilizeaza aplicatiile informatice Renault cu scopul extragerii si prelucrarii datelor necesare gestiunii originii vehiculelor si pieselor fabricate in uzinele grupului Renault din UE.Construieste si intretine bazele de date Acces si Excel Macro (VBA) , utilizate in activitatea de gestiunea originii;Dezvolta programe informatice care sa contribuie la automatizarea si optimizarea proceselor utilizate in activitatea de "Calcul Origine" in principal, dar si in cadrul proceselor specifice activitatii de Vama Operationala;Consolideaza toate nevoile de automatizare din cadrul Serviciului Vama Renault si colaboreaza cu echipele Digital din cadrul Finance Business Services, dar si din cadrul Directiei Vama Renault, in scopul punerii in aplicare cat mai rapid a acestora;Sprijina echipa de Calcul BOM (Origine) in realizarea calculelor si optimizarea prelucrarii datelor, precum si partajarea rezultatelor cu clientii din cadrul grupului Renault;Asigura suport pentru incarcarea datelor in diferite sisteme informatice (ex: RID, Coremodel, etc...), utilizate de Directia Vama Renault;Realizeaza prezentari in PowerPoint sau/si alte programe (ex: Visio) in scopul utilizarii acestora in reuniunile comune stabilite cu diferite functiuni (Comercial, Inginerie, Cumparari, etc...) din cadrul grupului Renault;Participa la intocmirea dosarelor de audit si control vamal venite din partea Autoritatilor Vamale din tarile UE;Contribuie la dezvoltarea de noi proiecte informatice in cadrul Serviciului Vama RenaultVerifica și valideaza buna functionare a programelor noi puse in aplicare in cadrul proceselor utilizate;Asigura si urmareste implementarea corecta si buna functionare a automatizarilor si optimizarilor propuse;Acorda suport colegilor din cadrul Serviciului Vama Renault in utilizarea corecta a proiectelor propuse si implementate;Profil cautat:Studii superioare informatice, tehnice sau economiceCompetente lingvistice: limba Franceza - nivel mediu; limba Engleza - nivel avansat, reprezinta un avantajBuna cunoastere a crearii si implementarii bazelor de date Access (interogari, formule, rapoarte, etc...) Bune cunostinte de operare PC: MS Office, in special Excel Macro - programare VBA capacitea de analiza/sinteza si priorizarea sarcinilor, autonomie si capacitate de a lucra in echipa si in transvers; flexibilitate in relatia cu clientul si orientare catre client; capacitate de gestionare a timpului de lucru; abilitati de comunicare si relationare, gandire structurataJob FamilyFinance & ControlRenault Group is committed to creating an inclusive working environment and the conditions for each of us to bring their passion, perform to the full and grow, whilst being themselves. We find strength in our diversity and we are engaged to ensure equal employment opportunities regardless of race, colour, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity, etc. If you have a disability or special need requiring layout of the workstation or work schedule, please let us know by completing this form.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!