DC Administrator (Sef punct de lucru) - Cluj in Cluj Napoca

Job description

• Administrarea punctului de lucru, coordonarea, monitorizarea si controlul activitatilor desfasurate in cadrul acestuia, in conformitate cu matricea de responsabilitati, cu procedurile, procesele si normele in vigoare;
• Supervizarea/ coordonarea activitatii operational-logistice in punctul de lucru care ii este alocat;
• Persoana de contact pentru toate problemele legate de administrarea punctului de lucru de care se ocupa;
• Responsabil de performanta integii echipe operationale, supervizand si oferind suport tuturor angajatilor din depozit.
Descrierea postului:
• Instruieste angajatii din subordine pe zona alocata si evalueaza periodic activitatea acestora; efectueaza activitatile legate de managementul echipei din subordine (recrutare, evaluare, monitorizare, coordonare si control, recompensare, etc);
• Este responsabil de contactarea furnizorilor, in conformitate cu indicatiile specifice; monitorizeaza respectarea derularii contractelor cu furnizorii de servicii;
• Raspunde de mentinerea relatiei cu autoritatile;
• Raspunde de administrarea corecta a bugetului la nivel de punct de lucru;
• Monitorizeaza in permanenta respectarea tuturor procedurilor din punctul de lucru (vanzari, cash collection, fleet, contabilitate, depozit, juridic, IT, etc), informand superiorul direct in cazul sesizarii de deviatii; propune masuri ce au drept scop corectarea situatiilor identificate;
• Monitorizeaza respectarea KPI, cu stabilirea si aplicarea metodelor de corectare a deviatiilor, atunci cand este necesar;
• Monitorizeaza zilnic integritatea si buna functionare a sistemelor de securitate / echipamentelor IT si comunica operativ orice disfunctionalitati aparute;
• Raspunde de efectuarea corecta a activitatilor de angajare si administrare de personal in punctul de lucru, in conformitate cu procedurile Departamentului Resurse Umane;
• Realizeaza activitati administrative si coordoneaza reparatiile in punctul de lucru, la nevoie;
• Furnizeaza orice rapoarte cerute cu privire la activitatea sa;
• Monitorizeaza stocurile din depozit, participa la inventarele zilnice/ lunare sau neprogramate;
• Raspunde de administrarea parcului auto in zona alocata;
• Se ocupa zilnic sau ori de cate ori este necesar de introducerea comenzilor pentru KA&WS; emite facturile pentru KA&WS, in conformitate cu procedurile aplicabile;
• Creeaza in sistemele de gestiune corectiile de stoc, precum si facturile de stornare, ca urmare a actiunilor de retur de pe piata;
• Genereaza rutele pentru agenti si emite rapoartele de vanzari pentru agentii in regim “van sale”;
• Colecteaza zilnic cash-ul de la agentii de vanzare si intocmeste Registrul de Casa, in conformitate cu procedurile companiei;
• Este responsabil de transferului cash-ului la banca, colectarea extrasului de banca, predarea biletelor la ordin si cecurilor catre banca.

Requirements

• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte tehnice de baza in domeniul auto;
• Cunostinte nivel mediu de operare PC;
• Cunoştinţe nivel mediu de limba engleză;
• Capacitate de rezolvare a problemelor şi luare de decizii, abilitatea de a stabili priorităţile;
• Leadership, iniţiativă, abilităţi de lucru în echipă, orientare spre rezultat;
• Bune abilităţi de comunicare, abilităţi numerice, atentie distributiva;
• Etică profesională şi integritate personală;
• Disponibilitate la deplasări;
• Permis de conducere categoria B;
• Fara antecedente penale.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!