Job description
• Administrarea punctului de lucru, coordonarea, monitorizarea si controlul activitatilor desfasurate in cadrul acestuia, in conformitate cu matricea de responsabilitati, cu procedurile, procesele si normele in vigoare;
• Supervizarea/ coordonarea activitatii operational-logistice in punctul de lucru care ii este alocat;
• Persoana de contact pentru toate problemele legate de administrarea punctului de lucru de care se ocupa;
• Responsabil de performanta integii echipe operationale, supervizand si oferind suport tuturor angajatilor din depozit.
Descrierea postului:
• Instruieste angajatii din subordine pe zona alocata si evalueaza periodic activitatea acestora; efectueaza activitatile legate de managementul echipei din subordine (recrutare, evaluare, monitorizare, coordonare si control, recompensare, etc);
• Este responsabil de contactarea furnizorilor, in conformitate cu indicatiile specifice; monitorizeaza respectarea derularii contractelor cu furnizorii de servicii;
• Raspunde de mentinerea relatiei cu autoritatile;
• Raspunde de administrarea corecta a bugetului la nivel de punct de lucru;
• Monitorizeaza in permanenta respectarea tuturor procedurilor din punctul de lucru (vanzari, cash collection, fleet, contabilitate, depozit, juridic, IT, etc), informand superiorul direct in cazul sesizarii de deviatii; propune masuri ce au drept scop corectarea situatiilor identificate;
• Monitorizeaza respectarea KPI, cu stabilirea si aplicarea metodelor de corectare a deviatiilor, atunci cand este necesar;
• Monitorizeaza zilnic integritatea si buna functionare a sistemelor de securitate / echipamentelor IT si comunica operativ orice disfunctionalitati aparute;
• Raspunde de efectuarea corecta a activitatilor de angajare si administrare de personal in punctul de lucru, in conformitate cu procedurile Departamentului Resurse Umane;
• Realizeaza activitati administrative si coordoneaza reparatiile in punctul de lucru, la nevoie;
• Furnizeaza orice rapoarte cerute cu privire la activitatea sa;
• Monitorizeaza stocurile din depozit, participa la inventarele zilnice/ lunare sau neprogramate;
• Raspunde de administrarea parcului auto in zona alocata;
• Se ocupa zilnic sau ori de cate ori este necesar de introducerea comenzilor pentru KA&WS; emite facturile pentru KA&WS, in conformitate cu procedurile aplicabile;
• Creeaza in sistemele de gestiune corectiile de stoc, precum si facturile de stornare, ca urmare a actiunilor de retur de pe piata;
• Genereaza rutele pentru agenti si emite rapoartele de vanzari pentru agentii in regim “van sale”;
• Colecteaza zilnic cash-ul de la agentii de vanzare si intocmeste Registrul de Casa, in conformitate cu procedurile companiei;
• Este responsabil de transferului cash-ului la banca, colectarea extrasului de banca, predarea biletelor la ordin si cecurilor catre banca.
Requirements
• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte tehnice de baza in domeniul auto;
• Cunostinte nivel mediu de operare PC;
• Cunoştinţe nivel mediu de limba engleză;
• Capacitate de rezolvare a problemelor şi luare de decizii, abilitatea de a stabili priorităţile;
• Leadership, iniţiativă, abilităţi de lucru în echipă, orientare spre rezultat;
• Bune abilităţi de comunicare, abilităţi numerice, atentie distributiva;
• Etică profesională şi integritate personală;
• Disponibilitate la deplasări;
• Permis de conducere categoria B;
• Fara antecedente penale.