Profilul candidatului:
-Studii superioare finalizate (cele domeniul turismului prezinta avantaj);
-Experienta de minim 2 ani in coordonare de personal si administrare hoteliera;
-Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;
-Cunostinte limba engleza – cel putin nivel mediu;
-Cunostinte de operare a softurilor de gestiune hoteliera;
-Capacitate de organizare, spirit de echipa, spirit de initiativa, capacitate de analiza si rezolvare eficienta a problemelor; abilitati foarte bune de comunicare si negociere; capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile, foarte bune abilitati de planificare si organizare.
Descrierea jobului:
-Asigurarea functionarii optime a hotelului;
-Planificarea organizarea, coordonarea si controlul activitatilor hoteliere;
-Elaborarea stategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
-Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;
-Dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
-Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
-Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;
-Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;
-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor aparute;
-Prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite;
-Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul hotelului.
Rugam candidatii potriviti cerintelor postului sa trimitia CV + scrisoare de recomandare.