Division Manager (Gastro) in Bucuresti

Rompetrol, parte a KMG International, este locul în care mii de minți și peste 200 de specializări, răspândite în 11 țări, se conectează între ele pentru a crea energia de care avem nevoie pentru a ajunge mai departe. Credem că prin încercare și perseverență, se inspiră  adevărata ambiție și succesul este atins. Cu acest raționament, te întâmpinăm în familia noastră Rompetrol și te ajutăm să îți atingi potențialul maxim.

 

Deci, ești gata să îți alimentezi cariera într-un mediu divers și plin de satisfacții?

 

În prezent căutăm un Division Manager orientat către echipă și proactiv.

Noul tău rol:


Impreuna cu Managerul retelei de magazine vei defini strategia de dezvoltare pentru fiecare categorie, tinand cont de obiceiurile de consum si trend-urile identificate pe fiecare categorie. Vei coordona echipa de Category Managers in toate toate activitatile specifice si vei seta directiile de dezvoltare cat si prioritatile echipei.

 

 

Combustibilul necesar pentru a merge mai departe cu noi:

 

  • Studii superioare;
  • +2 ani experienta profesionala pe un post similar;
  • Cunoasterea pietei de retail este un avantaj;
  • Excelente abilitati de coordonare a echipei;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Gandire analitica si creativitate;
  • Limba Engleza – nivel avansat;
  • Cunostinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel mediu;
  • Orientare spre obiective si respectarea termenelor.

 

 

Activitățile care te vor ajuta să strălucești:

 

  • Setarea strategiei pentru zona de magazine si urmarirea implementarii tuturor masurilor stabilite;
  • Coordonarea activitatilor echipei de Category Managers;
  • Evaluarea rezultatelor fiecarui Category Manager in baza indicatorilor stabiliti;
  • Sustinerea unei politici competitive obtinand cresterea profitabilitatii pe spatiile de expunere a produselor in magazine, prin definirea unui mix de optim de categorii si produse;
  • Urmarirea metodelor de mercantizare a produselor in locatii, menite sa maximizeze profitabilitatea spatiilor de expunere a produselor;
  • Analizarea datelor venite din mai multe surse (rapoarte de piata, studii, vanzari etc.) privind obiceiurile de consum, interpretarea acestora si transpunerea in actiuni menite sa creasca nivelul vanzarilor;
  • Elaborarea bugetului anual de vanzari;
  • Monitorizarea bugetului, asigurand atingerea tuturor indicatorilor;
  • Urmarirea vanzarilor si rotatiei stocurilor;
  • Urmarirea preturilor de achizitie marfa, nivelul de servicii, cu scopul de a intocmi analize cost-beneficiu la nivel de furnizor;

 

 

Îți alimentăm cariera în plus cu:

 

  • Echipe și mediu de lucru suportive și profesioniste;
  • Oportunități de învățare și programe de training;
  • Pachet medical;
  • Tichete de masă;
  • Zile libere plătite, oferite suplimentar din partea companiei;
  • Program de lucru flexibil;
  • Posibilitatea de a lucra de acasă;
  • Pachet Mega Beneficii și reduceri în diverse arii (sport, servicii medicale, bancar, cultură, modă, turism, restaurante, etc);
  • Program de lucru redus în fiecare vineri;

 

 

Ce trebuie să faci acum:


Dacă ești interesat de acest rol, accesează „aplicați acum” pentru a trimite o copie actualizată a CV-ului.
Dacă acest loc de muncă nu este tocmai potrivit pentru tine, dar ești în căutarea unei noi poziții, te rugăm să ne contactezi pentru o discuție confidențială despre cariera ta.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!