Economist in Iaşi, Iaşi

Specialist Resurse Umane si salarizare/ Financiar - 1 post

Candidatul ideal

• Experienta de lucru de minim 2 ani ca si specialist salarizare;

• Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );

• Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;

• Cunostinte de contabilitate privind evidenta facturilor de Furnizori;

• Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;

• Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;

• Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Descrierea jobului

• Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;

• Emiterea lunara a fiselor de pontaj, verificarea lunara statelor de plata;

• Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;

• Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;

• Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;

• Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;

• Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;

• Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.

• Tinerea evidentei zilnice a facturilor venite de la furnizori ,pe date scadente, evidenta plati,etc

• Cunoasterea programului informatic Nexus ERP - este un plus Specialist costuri / Financiar

Responsabilitati:

• Identificarea Costurilor de productie, Costurilor cu prestarile de servicii , a celor legate de salarizare, Controlul costurilor generale

• Furnizeaza rezultatele analizei costurilor

• Efectueaza verificari de acuratete a bazei de date si a datelor introduse in sistem;

• Evidenta costuri si determinare profit/pierdere pentru fiecare lucrare in derulare.

Cerinte:

• Studii superioare economice

• Eventual experienta in control costuri

• Planifica, dezvolta, calculeaza si controleaza activitatea de costuri pe fiecare lucrare ;

• Cunostinte de operare in Microsoft Office

• Cunostinte de operare NEXUS – ar fi un avantaj

• Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica

• Proactiv si pragmatic

• Spirit de lucru in echipa

Rugam sa aplice doar candidatii care se incadreaza strict in cerinte.

Despre companie

Lucrari de constructii

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!