Specialist Resurse Umane si salarizare/ Financiar - 1 post
Candidatul ideal
• Experienta de lucru de minim 2 ani ca si specialist salarizare;
• Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
• Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
• Cunostinte de contabilitate privind evidenta facturilor de Furnizori;
• Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
• Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Descrierea jobului
• Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
• Emiterea lunara a fiselor de pontaj, verificarea lunara statelor de plata;
• Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;
• Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;
• Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;
• Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;
• Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;
• Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.
• Tinerea evidentei zilnice a facturilor venite de la furnizori ,pe date scadente, evidenta plati,etc
• Cunoasterea programului informatic Nexus ERP - este un plus Specialist costuri / Financiar
Responsabilitati:
• Identificarea Costurilor de productie, Costurilor cu prestarile de servicii , a celor legate de salarizare, Controlul costurilor generale
• Furnizeaza rezultatele analizei costurilor
• Efectueaza verificari de acuratete a bazei de date si a datelor introduse in sistem;
• Evidenta costuri si determinare profit/pierdere pentru fiecare lucrare in derulare.
Cerinte:
• Studii superioare economice
• Eventual experienta in control costuri
• Planifica, dezvolta, calculeaza si controleaza activitatea de costuri pe fiecare lucrare ;
• Cunostinte de operare in Microsoft Office
• Cunostinte de operare NEXUS – ar fi un avantaj
• Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica
• Proactiv si pragmatic
• Spirit de lucru in echipa
Rugam sa aplice doar candidatii care se incadreaza strict in cerinte.