Executive Assistant in Cluj Napoca

Asistentul executiv are rolul principal de a asigura asistență managerială Directorului General al companiei. Printre atribuțiile sale se numără:

1. Colaborare cu Directorul General al companiei:

- stabilește împreună cu Directorul General programul zilnic al activităților care ii revin
- notează programările întâlnirilor Directorului General și urmărește respectarea acestora
- asigură reprogramarea în caz de nevoie
- comunică celor implicați schimbările intervenite

2. Asigură redactarea documentelor/corespondenței de protocol :

- redactează corespondența de protocol/oferte la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a firmei
- urmărește continuitatea corespondenței desfășurate
- arhivează corespondența pe criterii care să permită o identificare eficace și acces rapid la informații
- traduce în/din limba engleză corespondența Directorului General
- realizează traducerea în/din limba engleză a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
- supervizează alte traduceri în/din limba engleză realizate în cadrul firmei sau pentru firmă

3. Asistă Directorul General la ședințe de lucru și întâlniri de afaceri :

- participă la ședințele de lucru prezidate de Directorul General
- participă și asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienții străini
- convoacă participanții la ședințele firmei
- păstrează legătura permanentă între Directorul General și membrii echipei de management

4. Asistă Directorul General în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte :

- participă activ la problemele legate de proiectele noi indicate de Directorul General și păstrează permanent legătura dintre Directorul General și ceilalți membri ai echipei de management în vederea derulării și a finalizării proiectelor
- centralizează informațiile care îi parvin, le prelucrează și le prezintă Directorului General în forme clare și accesibile
- difuzează informațiile primite de la Directorul General către persoanele vizate
 

Cerințe:

• Excelente abilități de comunicare și relaționare; spontaneitate;
• Comunicare verbală și scrisă corectă în limba română;
• Limba engleză – scris, vorbit - nivel avansat;
• Foarte bune abilități operare PC (Excel, Word, Internet) și tehnice;
• Persoană energică, atentă la detalii;
• Capacitate foarte bună de organizare și auto-organizare;
• Persoană responsabilă, corectă, capabilă să respecte instrucțiuni și deadline-uri;
• Discurs coerent, autocontrol;
• Cunoștințe de fiscalitate și economie.
 

Beneficii Oferite:

Pe lângă un mediu plăcut de lucru, vei avea posibilitatea de a acumula în mod continuu informații noi în domeniu, alături de o echipa care te va susține în procesul tău de dezvoltare profesională şi personală.
În plus, oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrată, bonusuri cu ocazii speciale, precum și bonusuri anuale.

 

Despre companie

Firma de contabilitate Cluj Napoca A&I Consulting ofera servicii de contabilitate, consultanta financiar-fiscala, salarizare si administrare personal, fiind autorizata CECCAR.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!