Expert Achizitii Publice in Ilfov

 

Candidatul ideal

 

  • Cu experienta si cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP,
  • Rapiditate in intocmirea documentelor specifice,
  • Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • Limba engleza reprezinta un AVANTAJ,
  • Carnet conducere tip B reprezinta un AVANTAJ, nu este obligatoriu
  • Experienta in domeniul achizitiilor publice min 2 ani.

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:

  • Rapiditate in intocmirea documentelor de calificare,
  • Abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita,
  • Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie,
  • Acuratete in intocmirea OPIS-uri cu cerintele pentru toate etapele (calificare, tehnica, financiara),
  • Verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor,
  • Comunicare permanenta cu clientii,
  • Elaborarea draft-urilor solicitarilor de clarificari,
  • Atentie la postarea documentelor in SICAP, ETC,
  • Putere de decizie si asumare de responsabilitati.


     
  • Oferta:
  • Nivel salarizare: porneste de la 4500 – 5000 lei net, plus bonusuri de performanta,
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala,
  • Mediu de lucru profesionist, competitiv.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!