Gestionar in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Cautam un coleg ambitios care sa ni se alature in calitate de
Gestionar la sediul nostru din Bolintin Deal!

Canditatul ideal : persoana cu o experienta de minim 2 ani ca Gestionar!

Cerinte:
• Cunostinte despre documente de intrare/iesire din gestiune;
• Cunostinte de operare PC MS Office;
• Cunoasterea unei aplicatii informatice de gestiune;
• Inteligenta, spirit organizatoric, atentie concentrata si distributive;
• Initiativa si implicare;
• Capacitate de a lucra in echipa.

 

Descrierea jobului

 

Principalele sarcini si responsabilitati
• Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
• Intocmeste documentele in baza carora primeste si elibereaza marfa in/din stoc (nota de receptie);
• Efectueaza inventarul stocului de marfa de cate ori este nevoie;
• Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;
• Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului;
• Efectueaza transferurile de marfa intre posturile de lucru;
• Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la
zi;
• Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.

Beneficii
• Salariu fix 2600 si bonus de prezenta de 100 lei
• Tichete cadou cu ocazia unor evenimente/sarbatori: zi de nastere, 1 iunie, Paste si Craciun;
• Perioada de acomodare;
• Posibilitate de dezvoltare personala si profesional;
• Program de lucru: 8 ore pe zi ( de la ora 09:00 la 17:30 ) si ore suplimentare platite;
• Alte beneficii in functie de vechimea in firma.

Candidatii care corespund cerintelor mentionate vor fi contactati telefonic pentru stabilirea unui interviu.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!