Inspector resurse umane in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

Cerinte minime ale Candidatului ideal:

  • minim 2 ani experienta in administrare de personal
  • cunostinte foarte bune de gramatica a limbii romane
  • sociabil/a
  • viteză de reacţie
  • spirit de echipă
  • rezistenţă la stres,
  • atentie distributiva
  • capacitate de organizare si prioritizare

 

Descrierea jobului

 

- intocmirea si gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor companiei client;
- înregistrarea datelor personale, contractuale, salariale în programul de resurse umane;
- mentinerea în permanenta a relatiei cu I.T.M.;
- realizarea de rapoarte si situatii statistice, la cererea clientului;
- intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, deciziilor etc.;
- intocmirea diverselor tipuri de adeverinte, la cererea clientului;
- raportarea in Revisal a contractelor individuale de munca si diverselor modificari contractuale.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!