Candidatul ideal
Cerinte:
- Experienta minim 1 an in cadrul departamentului HR
- Cunoasterea limbii engleze (vorbit, scris)
- Cunostinte de operare PC: programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului
- Abilitati de comunicare (verbala si scrisa) si lucru in echipa
- Atitudine pozitiva si proactiva
- Amabilitate si profesionalism in relatia cu partenerii si colegii
- Capacitate de sinteza si analiza
- Capacitate organizatorica si de stabilire a prioritatilor
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Intocmeste si centralizeaza documentele necesare intrarii pe santiere, pe fiecare tara in care compania isi desfasoara activitatea
- Transmite documente specifice catre parteneri
- Verifica valabilitatea documentelor angajatilor in vederea inscrierii acestora pentru reinoire
- Organizeaza si deruleaza operatiuni de evidenta a documentelor angajatilor detasati
- Rezolva probleme de ordin administrativ in vederea unei bune desfasurari a activitatii pe santiere
- Comunica cu supervizorii de zona, asigurandu-se ca fiecare angajat detine documentatia necesara unei bune desfasurari a activitatii din teren
- Asigura mentinerea la zi a documentelor conform legislatiei in vigoare
Beneficii:
- Un pachet salarial atractiv si peste medie
- Un mediu de lucru placut, modern, dinamic, intr-o companie in plina crestere
Asteptam CV-ul dumneavoastra si pe adresa de e-mail: recrutare@binape.ro