Candidatul ideal
Cunostinte operare calculator (inclusiv pachetul Microsoft Office);
Minim 6 luni experienta in domeniul de relatii cu clientii – reprezinta avantaj;
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
Abilitati de comunicare si atentie la detalii;
Curiozitate, perseverenta si pasiune pentru activitatea desfasurata;
Atitudine proactiva, viteza de reactie si capacitate de a relationa cu usurinta in relatia cu clientii;
Descrierea jobului
Interactiune constanta cu clientii companiei: telefonic, in scris sau vizite la sediile clientilor;
Intocmirea rapoartelor zilnic si gestionarea trimiterilor in functie de solicitarea clientului, prin verificarea sau modificarea datelor in sistem;
Mentinerea legaturii cu alte departamente din cadrul companiei;
Monitorizare stadiul de livrare al unei expedieri si informarea proactiva a clientilor asupra detaliilor de livrare;
Solutionarea reclamatiilor pentru clientii din portofoliu;
Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
Contribuie la optimizarea proceselor tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei;