Key Account Officer in Bucureşti

Candidatul ideal

Cunostinte operare calculator (inclusiv pachetul Microsoft Office);
Minim 6 luni experienta in domeniul de relatii cu clientii – reprezinta avantaj;
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
Abilitati de comunicare si atentie la detalii;
Curiozitate, perseverenta si pasiune pentru activitatea desfasurata;
Atitudine proactiva, viteza de reactie si capacitate de a relationa cu usurinta in relatia cu clientii;

Descrierea jobului

Interactiune constanta cu clientii companiei: telefonic, in scris sau vizite la sediile clientilor;
Intocmirea rapoartelor zilnic si gestionarea trimiterilor in functie de solicitarea clientului, prin verificarea sau modificarea datelor in sistem;
Mentinerea legaturii cu alte departamente din cadrul companiei;
Monitorizare stadiul de livrare al unei expedieri si informarea proactiva a clientilor asupra detaliilor de livrare;
Solutionarea reclamatiilor pentru clientii din portofoliu;
Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti;
Contribuie la optimizarea proceselor tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!