Candidatul ideal
Experienta:
• Studii superioare de preferat in Marketing sau Comunicare si Relatii Publice
• Experienta de 2-4 ani in Marketing
Abilitati & atitudine:
• Comunicare pozitiva & asertiva in discutii cu interlocutori diferiti;
• Adaptarea stilului de comunicare in functie de partenerul de discutie;
• Foarte bune abilitati de negociere atat cu clienti interni cat si externi;
• Abilitati foarte bune de planificare si organizare a propriei activitati;
• Ambitie si curiozitatea de a invata lucruri noi intr-un mediu de lucru dinamic si complex;
• Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii creative in situatii variate;
• Asumarea responsabilitatii pentru sarcinile alocate si rezultatele obtinute;
• Engleza – nivel avansat;
• MS Office – nivel avansat.
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
• Vei contribui la stabilirea obiectivelor de marketing si la realizarea strategiei anuale a centrului commercial;
• Vei participa la conceperea si propunerea calendarului comercial anual si la stabilirea bugetului de evenimente si activari;
• Vei realiza campaniile de comunicare ale centrului comercial;
• Vei contribui la realizarea obiectivelor de vanzari si trafic ale centrului;
• Vei planifica evenimentele de marketing si vei face follow-up dupa implementarea acestora;
• Vei urmari si evalua rezultatele evenimentelor si vei propune solutii de imbunatatire pentru evenimentele viitoare;
• Vei transmite agentiilor, furnizorilor si departamentului de Marketing detaliile evenimentelor agreate cu partenerii sau organizatorii evenimentelor;
• Vei gestioneaza relatia cu furnizorii de resurse umane necesare in implementarea evenimentelor (promoteri, hostess, MC);
• Vei pastra legatura si vei reprezenta compania in relatiile cu toti clientii (chiriasii) pentru implementarea planului de marketing;
• Vei administra si raporta lunar bugetul pentru cifra de afaceri generata de activitatile de inchirieri spatii publicitare, promovare, activare si evenimente in centrul commercial;
• Vei genera noi clienti pe zona de reclama si publicitate;
• Vei redacta si prezenta ofertele comerciale potentialilor si actualilor clienti ai centrului;
• Vei redacta si urmari contractele de inchiriere de spatii publicitare, promovare,activare si evenimente;
• Vei monitoriza concurenta si piata de media.