Cerinte:
- Persoana entuziasta si energica ;
- Studii superioare absolvite ;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Cunostiinte practice in marketing;
- Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- Constituie avantaj daca cunoasteti design grafic;
- Bune abilitati de comunicare, organizare si orientare catre a invata lucruri noi.
Responsabilitati:
- Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing;
- Administreaza canalele de comunicare online ale companiei (Facebook, Instagram, Linkedin, Google +);
- Administreaza pagina de web ;
- Gestionarea bazei de date de clienti a companiei;
- Informarea periodica a conducerii privind evolutia campaniilor de promovare;
- Realizarea activitatilor de promovare a companiei in retelele de socializare (facebook, linkedin, instagram, youtube, etc);
- Implementarea campaniilor de Google AdWords in vederea imbunatatirii imaginii firmei si a vanzarilor;
- Extragerea, evaluarea si prezentarea informatiilor extrase din Google Analytics in cadrul departamentului;
- Planificarea si realizarea de campanii in cele opt locatii ;
Beneficii :
- Salariu competitiv si pachet de beneficii (bonuri de masa/tichete de vacanta);
- Acces la evenimente, conferinte , cursuri atat in tara cat si in strainatate ;
- Program flexibil ;