Candidatul ideal
- Studii superioare
- Cunostinte bune operare PC, MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- Limba engleza nivel mediu scris/vorbit
- Experienta in domeniu, minim un an
- Capacitate crescuta de intelegere si ascultare, atentie la detalii
- Aptitudini avansate de comunicare orala si scrisa
- Abilitati de organizare a timpului
- Capacitate de prioritizare a sarcinilor
- Capacitatea de a respecta termene limita
- Capacitate de lucru in echipa (buna comunicare, sociabilitate)
- Capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice , a mesajelor si gestionarea e-mailurilor venite pe adresa de office
- Preluarea, inregistrarea si/sau distribuirea catre departamente a corespondentei primite
- Asigurarea activitatilor administrativ in cadrul biroului
- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax e-mail
- Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei