Office Manager in Bucureşti Sectorul 1

RE/MAX Advisors caută Office Manager!

Cum arată candidatul ideal?
•	Ai experiență în Recrutare sau ca Agent Imobiliar, de cel puțin 2 ani;
•	Îți place să-ți organizezi bine activitățile și ești o persoană organizată;
•	Ai bune aptitudini de comunicare și relaționare;
•	Ai aptitudini de prezentare și facilitare. Căutăm pe cineva care a mai susținut training-uri și s-a ocupat de formarea personalului;
•	Experiența în coordonare/monitorizare/ motivare echipe, reprezintă un avantaj;
•	Deții cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office;

Care-ți sunt principalele responsabilități?
•	Te ocupi de identificarea și administrarea canalelor potrivite pentru recrutare, pentru posturile vacante și concepi și postezi anunțurile de recrutare;
•	Contactezi telefonic aplicanții selectați, susții interviuri și informezi candidații cu privire la rezultatul procesului de selecție și demarezi procesul de colaborare pentru cei selectați;
•	Te ocupi de integrarea noilor agenți prin înscrierea acestora în franciză și susținerea training-urilor de formare;
•	Identifici periodic nevoile de învățare a Agenților Imobiliari și creezi cursuri care să le acopere;
•	Coordonezi noii Agenți în perioada de Instruire și păstrezi comunicarea zilnică cu aceștia;
•	Te ocupi de planificarea și redactarea conținutului pentru paginile de socializare ale companiei, în special Facebook și Instagram;
•	Promovezi proprietăți noi listate, implementezi campanii interne de promovare a Agenților, a Agenției și a diferitelor evenimente;
•	Te ocupi de partea administrativă a biroului, cum ar fi realizarea procesului de facturare în Smartbill, realizarea de contracte a Agenților, evidența continuă a contractelor de listare și verificarea periodică a acestora;

Care sunt beneficiile dacă lucrezi cu noi?
Simplu! RE/MAX este franciza numărul #1 Internațional și în România. De asemenea, apartenența la un brand puternic care te crește continuu prin training-urile de formare și perfecționare, accesul la platforme tehnologice moderne de lucru și platforma de e-learning de educație, nu sunt de dat la o parte. Salariul este unul motivant, iar posibilitatea de creștere există.
Ți-am stârnit interesul? Te așteptăm să ne cunoaștem și să discutăm mai multe detalii!

Despre companie

RE/MAX Advisors este o agenție imobiliară din București, parte din cea mai mare retea de agentii imobiliare la nivel global si intruneste o echipă dinamica de profesioniști în domeniul real-estate, fiind partenerul de care ai nevoie pentru o tranzacție imobiliară avantajoasă si consiliere specializata în domeniul rezidențial – închiriere, cumpărare sau vânzare case, vile ori apartamente – dar și în vânzarea, achiziția sau închirierea de spații comerciale, hale de producție și depozitare, birouri și sedii pentru firmă sau terenuri.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!