Candidatul ideal
- Abilitati in relatiile cu publicul si interelationare personala, prezenta placuta;
- Punctualitate, politete, autocontrol, capacitate de adaptare la stres;
- Cunoasterea si aplicarea corecta a regulilor gramaticii limbii romane, preocupare pentru scriere caligrafica;
- Cunostinte operare PC, MS Office-Word, Excel, navigare internet;
- Capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitatea de a respecta termenele limita;
- Atentie distributiva, capacitate de adaptare si invatare rapida;
- Integritate morala si etica;
- Atentie sporita la detalii.
Descrierea jobului
- Preluare și consultații solicitări clienți;
- Redactare acte juridice de diferite tipuri;
- Arhivarea documentelor redactate;
- Operare infonot;
- Calcul taxe notariale;
- Îndeplinirea procedurilor notariale;