Operator Call-center in Bucuresti

Responsabilități

- efectuarea apelurilor către potențiali clienți; în urma convorbirilor operatorul call center trebuie să comunice agentului de vânzări cu care colaborează potențialii clienți ce sunt interesați de produsele și serviciile companiei;
- Documentarea interacțiunilor în sistemele specifice;
- Îndeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu;

Beneficii

- Pachet salarial atractiv;
- Echipă tânără și dinamică;
- Candidații fără experiență, dar cu potențial vor fi ajutați să-și dezvolte abilitățile;
- Oportunitate de a lucra pentru clienți renumiți pe piață;
- Șansa de a construi o carieră în domeniul tipografic într-un mediu tânăr și dinamic;
- Oportunități de promovare;
- Training-uri specializate și suport continuu pentru creșterea profesională cu o echipă entuziastă de tineri profesioniști.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!