Candidatul ideal
- Cunostinte de operare calculator > minim 6 luni reprezinta un avantaj;
- Atentie la detalii şi simt al responsabilitatii;
- Deprinderea de a lucra şi de a respecta termenele limita de raportare;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa, organizare si proactivitate.
Descrierea jobului
- Operarea in sistemul contabil de gestiune implementat in companie;
- Inregistrarea corecta a facturilor venite de la furnizori;
- Nir Intrari zilnice;
- Arhivarea facturilor venite de la furnizori;
- Comunicarea eficienta cu colegii din departamentul achizitii in vederea inregistrarii documentelor financiar-contabile.
Beneficii:
- salariu motivant
- bonusuri
- beneficii (negociabil in functie de gradul se specializare);
Zona: Frumuşani > Se asigura transport din Bucuresti, Sector 4.
Suntem interesati de colaborari pentru perioade lungi de timp.
Te rugam trimite CV-ul tau aplicand la anunt.