Descrierea locului de muncă
Dacă …
… te caracterizează seriozitatea, organizarea și orientarea către soluții,
… ești în căutarea unui job stabil,
… ți-ar plăcea să lucrezi în domeniul serviciilor în construcții,
… ți-ar plăcea să lucrezi într-o companie multinațională,
te invităm să citești în continuare, deoarece suntem în căutarea unui Operator / Supervisor Logistică pentru sediul central Doka Romania (Șos. de Centură – Tunari, jud. Ilfov).
Principalele responsabilități:
-
Introduce, actualizează și răspunde de comenzile de echipamente ale clienților externi în vederea furnizării lor la termenele angajate, cu ajutorul programelor specifice – Discos, Cockpit Operations și Rapid Response
-
Evaluează aprovizionarea materialului și comandă diferența;
-
Monitorizează comenzile deschise de vânzare-cumpărare;
-
Verifică datele de livrare a materialelor noi și utilizate (cu ajutorul workbook-urilor din RR);
-
Controlează si monitorizează acuratețea livrării materialelor la locul și timpul stabilite;
-
Urmărește și răspunde de stocul materialului rezervat de către Supply Planner la fabrică și cel rezervat din alte filiale Doka – cf. necesităților curente și propune amânarea sau anularea livrărilor după caz;
-
Monitorizează, actualizează, răspunde și informează filialele asupra datelor de livrare ale rezervărilor către export, confirmă email-urile primite din filiale și transmite către depozit numerele de înregistrare ale mașinilor în vederea încărcării;
-
Răspunde și informează Plannerul asupra comenzilor de export către DC și logistica livrării lor;
-
Monitorizează și răspunde de gradul de ne-utilizare și propune spre vânzare echipamentul aflat în surplus pe stoc către alte filiale Doka;
-
Urmărește și răspunde de valoarea stocului de material nou comparativ cu valoarea bugetată într-un anumit interval de timp;
-
Analizează, propune la export și răspunde de materialul disponibil aflat în categoriile slow movers – lunar;
-
Comandă și răspunde de transportul extern și informează filialele Doka cu private la detaliile încărcării;
-
Întocmește și răspunde de dosarul de vamă în vederea desfășurării activității de export extra-comunitar;
-
Întocmește și răspunde de dosarul pentru Camera de Comerț în vederea eliberării Certificatului de Origine necesar exportului extra-comunitar;
-
Prelucrează, verifică și răspunde de declarația Intrastat cu privire la achiziția și livrarea de mărfuri intra-comunitare;
-
Centralizează, postează în Discos și răspunde de facturile de material aferente importului / exportului, repartizând suma totală de transport pe fiecare document în parte;
-
Participă la inventarele periodice ale stocurilor de echipamente și materiale și răspunde de corectitudinea datelor prelucrate;
-
Administrează baza de reclamații cu privire la elementele neconforme provenite din Import / Export.
Calificări
Pentru a obține cele mai bune rezultate în această poziție, ar trebui să deții următoarele abilități:
» Minim 3 ani de experiență într-un rol similar
» Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office, Internet
» Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu/avansat
» Spirit comercial și o bună înțelegere a business-ului
» Abilități de comunicare clară și eficientă
» Rezistență la stres
» Gândire analitică, inovativă
» Abilitatea de a asimila informații complexe și de volum
» Responsabilitate, seriozitate, corectitudine
» Capacitate de efort susținut
» Capacitatea de a lucra în echipă
» Orientare către soluții
» Atenție la detalii
» Capacitatea de a respecta termene limită
» Motivație, curiozitate, proactivitate
Informații suplimentare
Ce oferim noi
-
Oportunitatea de lucra într-o companie multinațională, aflată în continuă dezvoltare
-
O cultură organizațională bazată pe înțelegerea și dezvoltarea continuă a angajaților
-
Flexibilitate a programului de lucru
-
Salariu atractiv acordat în funcție de experiență și competențe
-
Abonament servicii medicale – Clinica Medicover
-
Card Dejun – UP
-
Bonus anual (acordat in funcție de performanțele individuale și de rezultatele companiei)
Dacă cele de mai sus ți-au captat atenția și crezi că jobul ți s-ar potrivi, te invităm să ne trimiți CV-ul tău Georgiana Pascale (HR Romania).
De asemenea, ne poți contacta oricând pentru informații suplimentare, la adresa menționată mai sus.