Societate
comerciala, doreste sa angajeze pentru punctul de lucru din Constanta urmatorul
personal:
SECRETARA-ASISTENT
MANAGER – 1 POST
Candidatul ideal
A. Studii : Superioare
B. Vechime : 1 an in activitati de suport si secretariat
C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
comunicare si relationare directa,
limba engleza (nivel avansat),
operare avansata PC si suita MS Office
D. Abilitati:
adaptare si raspuns la schimbare,lucrul sub presiune, prioritizare, atentie la
detalii, comunicare in scris si verbala, lucrul cu oamenii, lucrul independent,
managementul timpului, operare (date, echipamente), organizare, prezentare,
redactare si raportare, relationare, rezolvare de probleme, servire clientela,
Descrierea jobului
1.Se implica si ofera
suport in activitatea derulata de Directorul Executiv;
2.Organizeaza agenda Directorului si raporteaza acestuia progresul inregistrat
in implementarea dispozitiilor date de acesta;
3.Pregateste materialele necesare, documente, prezentari pentru Directorul
Executiv;
4.Se asigura de buna functionare a tuturor echipamentelor de birou prezente in
biroul Directorului Executiv;
5.Organizeaza sedinte si conferinte, participa la acestea si elaboreaza minute;
6.Primeste vizitatorii si angajatii intr-o maniera prietenoasa si profesionala;
7.Se asigura ca exista toate elementele necesare bunei desfasurari a
protocoalelor si efectueaza comenzi in acest sens, in vederea acoperirii
necesarului de materiale;
8.Executa activitati specifice de secretariat: preia apeluri telefonice, preia
si transmite mesaje telefonice, ofera informatii si lamuriri solicitantilor
elaboreaza si redacteaza corespondenta, tine evidenta documentelor si a
arhivei;
9.Gestioneaza preluarea, predarea, sortarea si distribuirea corespondentei;
Ofera suport personalului din companie in rezolvarea diverselor probleme de
competenta sa;
10.Asigura suportul in vederea efectuarii comenzilor de consumabile si de
echipamente.
11.Mentine evidente, intocmeste si actualizeaza baze de date, rapoarte si
prezentari;
12.Redacteaza si transmite documente, informari si comunicari generale, in
vederea aplicarii principiilor guvernantei corporative si ia masurile necesare
pentru actualizarea permanenta a informatiilor postate in zona dedicata din
Intranet;
INGINER OFERTARE –
INFRASTRUCTURA RUTIERA – 1 POST
Candidatul
ideal
-Studii superioare
constructii;
-Experienta pe post (inginer ofertare) - SICAP
-Experienta anterioara in executie lucrari de drumuri;
-Cunoasterea tehnologiei de executie a lucrarilor de drum;
-Cerinte cunoastere softuri: MS Office, CAD, Outlook, Windev (sau alt soft de
devize);
Descrierea
jobului
-Analizeaza documentatia de
atribuire in vederea informarii conducerii asupra oportunitatii participarii la
licitatie si solicitarii de clarificari (daca este cazul);
-Intocmeste cereri de oferta pentru materiale, cereri de oferte de la
subcontractori;
-Analizeaza si selecteaza ofertele primite;
-Efectueaza vizita in teren;
-Calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializate pentru calculul real
al lucrarilor;
-Intocmeste oferta tehnica, financiara;
-Intocmeste situatiile de lucrari in baza raportarilor primite din santier;
-Intocmeste situatii de plata si documente necesare pentru decontarea
lucrarilor in desfasurare;
AGENT
APROVIZIONARE – 1 POST
Candidatul
ideal
- inginer constructor
reprezinta un avantaj
- experienta in aprovizionarea cu materiale dе constructii
- experienta in negocierea cu furnizorii
- bun organizator
Descrierea
jobului
- solicita ofеrte de prеt
pentru matеriale dе constructii
- nеgociаzа cu furnizorii de materialе
- orgаnizeazа depаrtamentul de аprovizionаrе
- ţine legatura cu santierele pentru intocmirea necesarelor de materiale si
livrarea acestora
- ţine legatura cu furnizorii pentru livrarea materialelor la santiere