Ihre Aufgaben
- Asigura managementul proiectelor alocate;
- Este responsabil pentru îndeplinirea cerințelor contractului în ceea ce privește scopul proiectului, performanța, calitatea și siguranța;
- Asigura managementul partenerilor, subcontractanti, al beneficiarilor / autoritati locale, al inginerilor/echipei din subordine; participa la intalnirile importante/relevante;
- Stabileste obiectivele, politicile, procedurile și standardele de performanță ale proiectului si este responsabil de respectarea lor;
- Realizeaza estimarile (inclusiv necesarul de resurse umane / om-ora), gestioneaza bugete, urmareste costuri in timpul executiei, planifica echipele; asigura resursele necesare desfasurarii activitatii;
- Planifica, organizeaza și angajeaza personal in pozițiile cheie din santier;
- Asigura selectia, managementul, dezvoltarea si evaluarea personalului din subordine;
- Gestionează aspectele financiare ale contractelor (plata taxelor, echipament de închiriere, venituri / cheltuieli etc.);
- Supervizează performanța activităților de control și administrare a proiectului;
- Aprobă toate documentele comerciale, administrative sau tehnice importante;
- Este responsabil de managementul riscului;
- Asigura implementarea sistemului de management de calitate, mediu si sanatate;
- Înțelege cerințele altor arii disciplinare și modul în care acestea au impact asupra proiectului. Colaboreaza cu inginerii din celelalte arii;
- Asigura predarea lucrarii Reprezentantului beneficiarului /Benficiarului si acceptarea finala a constructiei de catre beneficiar.
Contractul se va incheia pe perioada determinata (18 luni) cu posibilitate de prelungire.
Ihre Qualifikationen
- INGINER CONSTRUCTOR cu studii superioare absolvite, cu diploma de licenta sau echivalent;
- Minim 5 ani de experienta profesionala generala; experienta in proiecte de constructii de tip FIDIC;
- Minim 1 an in de experienta in calitate de Lider de echipa de echipa, Manager proiect, sau echivalent, in 1 (un) proiect de protectie costiera (sau similar);
- Cunostinte MS Office, MS Project si AutoCAD;
- Cunostinte de SSM;
- Limba romana la nivel avansat sau nativ. Fluenta in limba engleza; germana constituie avantaj;
- Loialitate si spirit de echipa;
- Abilitati de organizare, planificare si management, gandire analitica si critica;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Permis de conducere cat. B fara evenimente; disponibilitate de deplasare in tara.