Quality Team Leader in Maramureş

 

Detalii post

 

 

Categorie

 

Calitate, Sănătate, Securitate şi Mediu

 

Fişa postului

 

FM Logistic angajeaza Quality Team Leader in locatia din Dragomiresti Vale, Ilfov.

Vei mentine programele de calitate, standardele si activitatile de imbunatatire in cadrul organizatiei si vei urmari eficienta si calitatea muncii printr-un management adecvat al echipei de controlori calitate. De asemenea, vei avea si rolul de Responsabil SSM in cadrul companiei.

Principalele responsabilitati ale acestui rol sunt:

Mentine si supravegheaza sistemele de detectie neconformitati;
Supravegheaza si gestioneaza documentele calitatii;
Mentine si imbunatateste sistemul de audit;
Coordoneaza implementarea actiunilor corective si preventive;
Investigheaza si rezolva reclamatiile de la client si incidentele de calitate;
Coordoneaza retragerile produselor clientului de pe piata;
Coordoneaza eficient echipa pe care o are in subordine
Planifica, organizeaza si supervizeaza indeplinirea sarcinilor specifice depozitului in cadrul echipei de controlori calitate din subordine;
Intocmeste rapoarte si analize legate de timpul de lucru, neconformitati, productivitatea muncii, verificarea paletilor, indicatorii de performanta referitori la calitate;
Se asigura ca bunurile incredintate personalului din subordine (bunuri, materiale de lucru) sunt utilizate corespunzator si se afla in bune conditii;
Asigura un standard de calitate adecvat al cooperarii sale si al colaborarii intre angajatii pe care ii are in subordine si ceilalti angajati ai FM Romania;
Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor;
Intocmirea fiselor individuale privind protectia muncii la angajare si efectuarea instructajului introductiv general;
Identificarea, inregistrarea si raportarea riscurilor si problemelor care apar in timpul procesului de lucru;
Asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii la locul de munca;
Elaborarea rapoartelor privind incidente/accidente, in conformitate cu prevederile legale;
Organizarea corespunzatoare a instruirii personalului.

 

Profil

 

Cerinte:

Cunoasterea fluxurilor activitatii dintr-un depozit
Cursuri de specialitate
Orientat(a) pe detalii
Abilitati excelente de comunicare/interactiune
Focusat (a) pe rezolvarea problemelor
Experienta profesionala: minimum 1-2 ani in domeniu si in supervizarea, coordonarea unei echipe

 

Criterii candidat

 

 

Nivel minim de educaţie cerut

 

6- Licenţă

 

Specializare

 

  • Administrare economică şi socială
  • Transporturi
  • Logistică

 

Experienţă minimă cerută

 

Intermediar (3 - 5 Ani)

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!