Candidatul ideal
:
- Studii superioare in domeniul economic - comert exterior constituie avantaj;
- Experienta minim 2 ani pe un post similar;
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Office);
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de analiza si planificare.
Responsabilitati:
- Intocmirea si transmiterea comenzilor catre toti furnizorii companiei;
- Urmarirea procesului de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice;
- Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei;
- Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul comapniei;
- Analizarea pietei si identificarea potentialilor furnizori;
- Gestionarea ofertelor de achizitii;
- Actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori);
Beneficii:
- salariu atractiv;
- tichete de masa;
- asigurare medicala privata;
- transport asigurat.